• carlf

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Vad är detta för en spännande tråd?;)

• carlf
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 20:37:36 följande:

Haha själv hade jag velat stå på knä, är absolut till min fördel då, men stå på alla fyra eller alternativ på knä med över kroppen nedtryckt i madrassen hade också funkat.
    Inte bakifrån mot köksbordet då?
  • carlf
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 20:44:44 följande:

Fungerar absolut. Bara mannen har kraft nog att hålla mig nertryckt mot bordsskivan så. Finns nämligen inget som säger att jag tänker stanna på plats alls annars.
    aja en hand om din nacke o den andra handen har man om dina handleder;) ja då får man bra kraft på att stöta in hårt också;)
  • carlf
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 20:53:10 följande:

Åh nu talar du sådär mysigt juh.
    Tack. ja det vore läckert;) ja o sen ner kanske få bli avriden sittande på en stol;, smeka bröst, kyssa halls ja o bara njuta;)
  • carlf
    Schna skrev 2014-05-18 07:43:17 följande:
    Ja, god morgon! Jag dygnar här, i alla fall vad jag inbillar mig här och nu. Drömmer (Inget jag lyckats med det senaste årtiondet s a s..) Av den anledningen råder jag alla att ta det jag skriver idag med en liiiiten nypa salt.

Nu ska jag bära ut grejer i förrådet. Sjukt kul.

/ung & vild
    Får man fråga vad som fått dig till att dygna då? Haha, ja när jag var inne innan jag gick o la mig vid 01-02 tiden var du i full gång. 
  • carlf
    Schna skrev 2014-05-18 08:06:24 följande:
    Jag upptäckte Pinterest, bättre sent än aldrig, och fick för mig att bläddra igenom samtliga bokmärken inom heminredning, compact living och organisering. Drömmer
    Okej, det är nått jag har missat. Någon länk?
  • carlf

Pinterest har jag helt missat. Fattar inte det, jag som har bra koll på nätet. Där borde jag lägga upp lite av mina projekt då jag älskar att skapa o delar med mig på många olika forum med bilder o text. 

• carlf
    Schna skrev 2014-05-18 18:00:15 följande:
    Ställ dig upp och ta fram kuken? smile9.gifsmile3.gif
    Läste inte tillbaka i tråden. men fan va jag är sugen på ett bakifrån knull mot diskbänken nu;) eller du skulle föredra att ligga på rygg uppe på köksbordet?;)
  • carlf
    Schna skrev 2014-05-18 18:10:55 följande:
    Schhhhhhhhhy! Jag väntar spänt på svar från Smecker här. Drömmer
    Sorry;) ska inte störa er;) 
     Men jag klarade inte låta bli då jag är enormt sugen, eller jag kanske ska säga kåt
  • carlf
    Jaded skrev 2014-05-18 18:27:02 följande:
    Var det inte du som ville knulla någons 13åriga syster eftersom hon blivit påsatt av ett halvt fotbollslag? Kräks
    Haha, eller hur. tror inte det va;)
  • carlf
    Aniiee skrev 2014-06-02 18:09:06 följande:
    Hungrig...... vad ska jag äta?
    Skulle jag själv få välja nu så vore det suchi, men är ute på landet och långt till närmsta ställe att hämta. Inga råvaror hemma att fixa det själv. 
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!