• Tom Araya

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Sigvard) skrev 2014-03-10 14:25:42 följande:
    Tråden är redan trashad och trådstarten lämnad för länge sedan Obestämd mycket snack om kaffe och inget om sex. Eller är det kaffesex som är det nya?
    Kaffe med dopp!? Kaffe Skrattande
  • Tom Araya
    jashrinah skrev 2014-03-10 15:21:09 följande:
    den som känner för att ge mig lite smisk kan masa sig hit ^^

Har fröken varit olydig? Drömmer Demon

Jag kan offra mig för den som inte bor allt för långt ifrån....Flört
  • Tom Araya
    jashrinah skrev 2014-03-10 15:50:27 följande:

ja jag har varit stygg , väldigt stygg ! 

skulle nog behöva tuktas ordentligt . 

Jag har en stor högerhand med bra sving....som gjord för att smiska olydig rumpa. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Tom Araya
    jashrinah skrev 2014-03-10 16:09:31 följande:
    låter underbart ! nått sånt här är jag sugen på idag:

EN klatsch bara....och sedan såg det ut som att han var på väg att påbörja annan verksamhet...Drömmer

Jag tycker det är dåligt utnyttjande av mina färdigheter som rumpsmiskare. Flört
  • Tom Araya
    jashrinah skrev 2014-03-10 16:26:08 följande:

btw , är ni med på darkside så kan ni lägga till mig som vän där ;) behöver fler kontakter :P 

Jag la upp ett konto en gång i tiden, men det var evigheter sedan jag var inne. Vet inte om jag har användarnamn och inloggningskod kvar...
  • Tom Araya

Angående diverse firre på tub...helt suveränt till mackan. Ska jag bara äta den rakt av föredrar jag burkvarianten.

• Tom Araya
    Brunhilde skrev 2015-01-10 15:25:06 följande:
    Kollade näringsinnehållet och det verkar nästan värt att tvinga i sig det i värsta fall.
    Fisk är bra, fisk är gott, fisk är nyttigt, fisk är livet... Glad

Försöker föra in mer fisk på menyn här i hushållet, men det är svårt...
    Passade på att käka sushi till lunch på stan i veckan...

• Tom Araya
    Aniiee skrev 2015-01-10 16:00:43 följande:
    Fisk äter jag många dagar i veckan.

Den där sushin vill jag nog inte ha. Dock HAR jag ätit sushi serverrad på en naken kvinna.......
    Åh, just DEN sushin....får jag oftare än på-fat-och-restaurang-varianten och är härlig på sitt sätt... DrömmerFlört
  • Tom Araya
    Brunhilde skrev 2015-01-10 15:49:45 följande:
    Skulle inte gå så långt att jag skulle säga att fisk är livet, men borde helt klart äta mer fisk. Testa att servera panerad fisk, gör en beer batter med panko. Garanterar att tom de kräsnaste ungarna kommer att älska det.
    Kan du beskriva rätten mer? Vad görs den på? Recept?
    Behöver fler rätter för att kunna variera. Målet är fisk tre dagar i veckan, men nu får man vara glad om det blir en gång. Förövrigt rälknar jag även in skaldjur till fisk i detta sammanhang.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!