• Mnisa

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nämen åh, Häckis! En egen tråd! Vilken förtjusande idé. Jag återkommer med något givande vid ca 0400 när jag läst ikapp. Drömmer

• Mnisa

HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:38:54 följande:

Eller så kan du bara glida in där du är och vara ditt härliga underbara jag ( psst och sen öppna nytt fönster och smygläsa bredvid av ren jävla nyfikenhet )

Tack förresten 

Åh! SkämsKyss Du är så himla bright, men nu är det förseeeeent! Jag gick igenom rubbet lite sådär kisandes. Är helt rastlös här dock, borde dock kanske sova? Nej? Någon alkohol har dock inte förekommit i mitt liv på oerhört länge (med tanke på TS) men jag har verkligen unnat mig att pärla pärlplattor ifred nu under min barnlösa helg. Och virka.

/Intressant människa
  • Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:06:59 följande:
    Vet inget forum, klubb6 finns ju, där kan man ju välja om man vill ha hemliga mappar som man bara visar vissa utvalda, till skillnad från BC där allt är öppet, därför föredrar jag k6.

Men det finns nån sida vars namn jag inte minns, men iaf en genväg vi i en grupp på Fejjan använder oss av för att slippa anmälningar på hmm lite mer nakna bilder, länkar får man posta men inte rena bilder. Minns fan inte namnet men kan kolla upp det imorgon.

Joo klubb6 har ett forum som detta, fast då enbart sex forum, men jag vet inte om man kan posta bilder i det, har aldrig testat.
    Det är väl lite tvärtom där väl? En bild på något annat än kuken så åker man. Nästan. Drömmer
  • Mnisa
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-10 00:10:29 följande:
    Asschysst :)) BC har väl något forum, men vet inte om det där är tillåtet/möjligt
    att posta snuskbilder?

Och - kan inte familjeliv starta familjelivXXX ?  Tungan ute
    Sexliv kanske?
  • Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:21:14 följande:
    Man får balja kaffe, te och vatten också.

hehe att du orkade, impad!

Åhh pärla. Jag vill ha en stor platta. Vill göra massor av super mario bros svampar och annat Vi gjorde skålar här för ett tag sen genom att fylla insidan av skålar med pärlor och så in i ugnen, rätt läckert faktiskt. Måste köpa hem fler pärlor. Virka har jag försökt lära mig, ligger en mössa som är 1/3 gjord, sen glömde jag av hur man gjorde, ligger i min byrå och i en annan påse har jag en pung och snoppvärmare som jag håller på att stickar till min bästa kompis, skulle vart julklapp, men va fan jag e sen som vanligt, julen 2012 fick han dessa 

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phphr...

HAHAHA! Helt underbara ju! Jag måste göra såna...

Det är mario-svamparna jag gjort! I alla möjliga färger. Samt plantan där du vet? Jag har satt några såna i lite olika längder på badrumsfönstret.

Funderar på att använda en grön till en sån här tavla, var jag nu skulle ha den:

Men jag har verkligen hur många halvfärdiga projekt som helst här hemma. Typ en benvärmare, en socka, en halv mössa.. Skålarna har jag dock inte provat göra än, men det hade ju varit en perfekt till barnens lördagsgodis.Tyvärr har grannen alla pärlorna just nu (vi köpte hela lagret ihop) annars hade jag väl gjort en här på stört. Tomte 

• Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:26:47 följande:
    ahhaha som jag på facebook, så surt fan....

Detta är nån bild sida, där man kan starta som ett eget litet forum för en grupp om man vill eller bara ett konto där man lägger upp bilder, som man sen kan länka in på fejjan osv.

Ah! Jag syftade på klubb6 här men jag har noterat att det finns FB-grupper med explicit innehåll. Har sett gruppförslag där det står att jag har en vän med, host , och jag skulle nog helst inte vilja synas så, nej..Död
  • Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:30:28 följande:
    Ja tack, har du ett till bortskänkes så hade jag varit tacksam. Tror fan inte ens jag minns hur det är att ha ett regelbundet hyfsat normalt sexliv  Gråter

Sjukt många år sen som jag inte var singel och som jag inte var förälder. Visserligen värt det alla gånger om, men jag kan sakna det ändå Obestämd

Nja, tyvärrrrrr så har jag inget över till dig längre Gråter Jag har för mig jag erbjöd dig en tredjedel när jag var tillsammans med exet men det är ju historia sedan länge nu..   Så jag ÄR egentligen generös, men man måste se över sitt eget först etc osv du vet. Nalle

Du får se till att bli osingel nu i dagarna helt enkelt. Det räcker med frihet nu, nån måtta får det vara.
  • Mnisa
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:57:13 följande:
    med guuud oddsen för detta var vadå liksom Skål

Ja plantan. Jag vill även göra den där äggbert ( mitt namn på en boss som typ kastar ägg som man skall fånga och kasta tillbaka ) minns inte vilken bana, men fan jag minns hur arg jag var innan jag fick ihop det och dödade den jäveln

Gröna tavlan var grym!!! Fast jag hade velat ha texten get a grip!

Du jag har kartongvis med projekt ( läs ett helt jävla rum med lådor och säckar ) har knappt gjort nått den innan jag blev mamma. Har dock en brevlåda jag måste få målat innan månaden är slut så slipper jag bli halshuggen av min mamma, har lovat fräscha till den åt dom, men har svårt att bestämma mig för om jag skall fylla färg bara som den är eller helt kallt måla något nytt på den. 

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf5...

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpsf...

*beslutsångest allan i brallan*

Vill även få gjort såna här till mitt badrum, de jag hade i lägenheten var svåra att få loss från kaklet och blev förstörda

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpub...

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/php6u...

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpma...

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf3...

Har dessutom lyckats hitta en träbrevlåda till mig själv som jag tänkte få gjort också, skall bara försöka få ner allt från kartong rummet till tösens rum och sen upp med tösen, så allt pyssel hamnar här nere innanför mitt sovrum! Det är ett hmm jävligt stort projekt helt enkelt!

Har tyvärr ingen bild här inne på pärlskålen, men de blev häftigt, hittade tipset i en pysselgrupp på FB.

Jo raggsockorna till bästisen, pricken över i:et med dom var pinglorna från katternas halsband, då han hade en kattunge hemma, uppskattat som fan

Men gud vilken snygg brevlåda! Räcker absolut att fylla i den som den är tycker jag. Och vilka söta figurer där på kaklet! Nu fick jag ju massor av idéer här..

Ja det var lite du behövde fixa där innan, ja. Låter jobbigt.

Jag minns inte om han heter äggbert eller ej men jag vet vilken figur du menar. Jag har gjort några ur figurerna där med. Tänkte ha en del i badrummet på kaklet, och sen byta till ett rött eller grönt duschdraperi. Svarta omtag. *smaklös* Jag tror inte det syns att det bor en vuxen i mitt hem..
  • Mnisa
    Anonym (+) skrev 2014-03-10 01:25:54 följande:
    Jag är en 24-åring kille från Ljungskile, oskuld. Var blir man av med den?

Du går rakt fram och sen tar du till höger och därefter två trappor upp till vänster och rutschkanan ner och sen är du framme.
  • Mnisa

Jag vill ha kaffe på sängen! *ropar*

• Mnisa
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-10 10:57:26 följande:
    *skickar en virtuell kopp*

Åh, gud. Tack! Ska krypa mot altaret nu..
  • Mnisa
    Binary skrev 2014-03-10 14:31:54 följande:
    Mitt kaffe är nästan bättre än sex

Nog för att det är gott men inte SÅ gott. Icke!
  • Mnisa
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-10 14:46:25 följande:
    Fast en kopp sånt tackar man ju inte heller nej till, liksom.

En kopp med vad, exakt?
  • Mnisa
    Binary skrev 2014-03-10 17:51:54 följande:
    du fick ju tyvärr bara lightvarianten på pods *skäms lite*

Jahaaaaaaaaaaaaaa...... Men det var gott!
  • Mnisa
    jashrinah skrev 2014-03-10 16:26:08 följande:
    btw , är ni med på darkside så kan ni lägga till mig som vän där ;) behöver fler kontakter :P 

Den har nog dammat igen..
  • Mnisa
    UniqueSnowflake skrev 2014-03-11 22:59:29 följande:
    Ohhhh shiiiiiii.........   Förresten, är det någon här som brukar spela rollspel?

Jag och min kille brukar spela Tomte och tjej med önskelista.

Han är Tomten. Jag kommer fram, sätter mig i hans knän, stryker över hans tjocka vita buskiga ögonbryn och hans yviga vita skägg och säger:

-Santa... I've been a ver-ry ba-ad girl...

Och placerar hans hand först på min ena stjärthalva...

Om han inte fattar vad jag menar så tar jag i lite till och berättar om vilka sexleksaker jag satt upp på önskelistan. Och hur jag vill använda dom.

Nej
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!