Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Elin242 skrev 2014-03-09 23:13:28 följande:
    Mr Mom, du hemliga älskare.... Drömmer
    Jag skulle vilja be dig om en tjänst å alla vi tjejers vägnar....Flört
    Skulle inte du vilja förgylla vår vardag med dagligen vackra bilder på din förträffligt underbara rumpa?
    Det skulle vara så vänligt och önskvärt om du spred glädje och skönhet i våra liv....Flört
    Alla andra män i tråden är också varmt välkomna att följa denna lilla modesta önskan...Kyss

Våra varmaste tack...HjärtaSoligHjärtaSoligHjärta
    Apropå rumpor. Är det någon som vet om det finns något forum där man får posta
    könsorgan utan att de blir bortplockade?
    Alltså inte BC där folk har bilder i sina profiler, utan precis som här - trådar - där folk kan
    posta vad de vill utan censur ?
  • Anonym (undrar)
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:18:17 följande:
    Har faktiskt varit lite tråd träffar på FL under åren och de har haft askul, många är ju vänner i verkligheten. Även jag har hittat några av mina skönaste vänner här inne och är så tacksam för att just vi ramlat in i varandras liv. Hjärta

Vet att singel tråden haft träffar som jag tyvärr inte kunde gå på, för tja det gick inte helt enkelt.

Jag finns på the westcoast och du?
    Singeltråd? Hur hitta denna? Drömmer (testade, men hittade den ej)

• Anonym (undrar)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:06:59 följande:
    Vet inget forum, klubb6 finns ju, där kan man ju välja om man vill ha hemliga mappar som man bara visar vissa utvalda, till skillnad från BC där allt är öppet, därför föredrar jag k6.

Men det finns nån sida vars namn jag inte minns, men iaf en genväg vi i en grupp på Fejjan använder oss av för att slippa anmälningar på hmm lite mer nakna bilder, länkar får man posta men inte rena bilder. Minns fan inte namnet men kan kolla upp det imorgon.

Joo klubb6 har ett forum som detta, fast då enbart sex forum, men jag vet inte om man kan posta bilder i det, har aldrig testat.
    Asschysst :)) BC har väl något forum, men vet inte om det där är tillåtet/möjligt
    att posta snuskbilder?

Och - kan inte familjeliv starta familjelivXXX ?  Tungan ute

• Anonym (undrar)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:08:30 följande:
    Testa söka på ensamma mammor söker eller ensamma pappor. Orkar inte leta upp den nu, den ligger långt bak bland mina trådfavoriter, kan spana i morgon när min energi e på något bättre nivå eller mer tålamodet att pilla.
    Oki - testar imorrn Skål

Tackar! Du verkar sjukt härligt inspirerad ikväll Solig  
    Vunnit på lotto? Fått påhälsning i glädjekällan?

SkålSkål

Bröllop lagom till försommar? DrömmerFlört

• Anonym (undrar)
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:13:35 följande:
    Sexliv kanske?
  • Anonym (undrar)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:28:30 följande:
    hahahahha de hade vart något...... Familyliving the x files!
    Hahaha - Nasty rövje SkålSkålFlört

• Anonym (undrar)
    HäckHäxan skrev 2014-03-10 00:33:35 följande:
    Är det ett frieri? Pics or it will not happen raring! På rumpan menar jag ju såklart, det är det viktigaste! ( så säger jag bara för att min rumpa är min bästa fördel eller nått sånt)

Så länge vi vigs i nån skogsglänta en ruin eller sådär så är jag inte så knusslig! 

Ingen lottovinst, men jag hade inte tackat nej, shit va gött de hade vart! KÖRKORT!!!! *drömmer mig bort*

Ingen djupdykande i brunnen heller... Fan vette tusan vad det är med mig.. Kanske är det vår Solig Jag får så ont när knopparna brister jag!
    Haha, tänkte bara att du skulle reagera på ordet försommar...;)
    Ska så småningom lära mig hur man gör med bilder. 

*L* ska vi ha en låtsastävling om vem som tar körkort först - bara så att vi till sist
    för arslet ur vagnen - och kan åka plåtvagnen när som helst:)

F-n, vi borde öppna swingerklubben kärleksbrunnen Tungan uteDrömmerSkål
    FL-med-lemmar = halva entrén SoligTomte

• Anonym (undrar)
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-05 22:07:30 följande:
    Fiser du aldrig?  Jag vill att min partner ska känna sig så bekväm att denne kan fisa i min närhet, inte medvetet eller när jag äter, men annars är det rätt fri fis.
    Haha, istället för fri bar på festerna så har man fri fis:))
    Mycket billigare ju!

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!