Inlägg från: Anonym (+<]:)=) |Visa alla inlägg
  • Anonym (+<]:)=)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Hoppar rakt in utan att läsa några tidigare inlägg i detalj. Ser att ni är aktiva. Allt bra med er?

[quote=72716604][quote-nick]HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:40:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack för det! Jo, helgen har varit bra. Din också hoppas jag. Registrerade mig här på FL efter 5 års "smygläsande". Känns som att jag känner många av er Lite som att råka hälsa på en känd person på stan

Ha ha, bra fråga! [quote=72716626][quote-nick]Nitor skrev 2014-03-09 23:45:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag vet inte hur man svarar snyggt åtminstone Sitter på mobil. Ska jag inte klicka på citatsymbolen och bara svara??

Hade ingen fantasi så det fick bli en gammal "påve smiley" till nick

Kul tråd och för pigg för att somna [quote=72716661][quote-nick]Nitor skrev 2014-03-09 23:55:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Vet inte varför det blir fel hela tiden men jag har nog lärt mig till i morgon. Kanske min nick som ställer till det Det var en kul berättelse "Häckhäxan"!

Tråden blev plötsligt ännu mer intressant "Häckhäxan" Vackert vackert!

Eller jag menar som självutnämnd påve tycker jag bilden var ytterst olämplig!

Ok "häckhäxan" ska kolla det med mobil och app.

"Nitor" En påve håller moral och etik högt ... Typ

Du har väl inte somnat Häckhäxan??

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!