• Nitor

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Favoritar, gillar dravel

• Nitor

Går det att anmäla trådstarten. Tycker det är jobbigt att scrolla i fem minuter för att komma till inläggen

• Nitor
    Anton Chigurh skrev 2014-03-09 21:24:02 följande:
    "Göm trådstart" Nitor, klicka där, så skall du se att du kommer somna lycklig. 

Det går bra å tacka mig för tipset.
    Tackar tackar Glad

Om jag väljer detta, berör det endast denna tråd eller gäller det alla trådar. (Vet att jag kan testa själv men det är inte varje dag jag har en konversation med dig, så det gäller att passa på)
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:19:58 följande:
    Bara denna och bara under denna inloggningen, du får göra om det nästa gång
    Har precis testat och det känns helt underbart  Skål  Visste att det fanns en mening med att jag skulle vara med i denna tråd. 
  • Nitor
    Anonym (singel) skrev 2014-03-09 22:25:02 följande:
    hm..frustrerad kvinna här...ensam och allt som oftast sugen men blir liksom inget gjort åt saken då....eftersom jag är singel. Visst går det att göra själv men det är inte lika kulCool
    Beklagar din situation. Hoppas det löser sig
  • Nitor
    Anonym (singel) skrev 2014-03-09 22:30:03 följande:
    ja nån gång gör det säkert det Glad Man får vara positiv
    Ja så länge det inte gäller tester
  • Nitor
    Anonym (chick) skrev 2014-03-09 22:33:50 följande:
    Det går väl att ha sex trots att du är singel?
    Hallå eller. Vet du något som inte jag känner till?
  • Nitor
    Anonym (chick) skrev 2014-03-09 22:40:08 följande:
    Det betvivlar jag starktGlad. Men jag har läst någonstans att det är fullt möjligt att ägna sig åt vilt sex utan att nödvändigtvis vara i en seriös relation med motpartenFlört
    Nu jäklar börjar det låta fantasy här. Berätta mer  Drömmer   Antar att det bara gäller kvinnor?
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:46:15 följande:

Nääää har du missat att potensen fungerar även när man är singel, stackare där. Låt nalle trösta Nalle
    Du är den gulligast ts jag träffat på   Hjärta
  • Nitor
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:59:48 följande:
    Så ja den skulle fram ur byrån, vilket osökt får mig att tänka på att jag måste hitta ett annat ställe för den, där jag slipper fundera på om min dotter någon dag kommer rusa runt med den här hemma och leka enhörning eller nått! Tyst
    Man får i alla fall säga att enhörningen hade en enormt stor kuk  Skrattande
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!