Inlägg från: Maltemånsson |Visa alla inlägg
  • Maltemånsson

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Det här kommer att bli the place 2 be känner jag! Härligt initiativ.

• Maltemånsson
    Anonym (oh.) skrev 2014-03-09 21:07:04 följande:
    Alltså sex, PRONTO! 

Min karl är så kåt jämt och jag är bara det inte, jag tänder verkligen på honom och vi har UNDERBART sex när vi har det men jag har så svårt att "hitta tiden och lusten". Jobbet tär ganska mycket på mig, är stressad osv så jag fkuserar inte på sex ÄVEN fast jag vet att de lindrar stress och allt. Tips mottages gärna hur jag skall fukta muttan bättre :p
    en god start är att vara här. att diskutera sex gör att man tänker på sex - vilket oftast leder till att man får en lätt fuktad mutta så att säga ;)
  • Maltemånsson
    mindaa skrev 2014-03-09 22:02:26 följande:
    Vad är det för tråd, där man kan stämma träff för att knulla?
    Ja just så är det. behöver inte ens stämma träff, det liksom bara händer iaf. the place 2 be!
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:21:06 följande:
    Men jaaaa se så fram med alla kukar nu så skall det bli åka av! Demon
    Du fick min mail ;) där finns det massvis
  • Maltemånsson
    Anonym (singel) skrev 2014-03-09 22:25:02 följande:
    hm..frustrerad kvinna här...ensam och allt som oftast sugen men blir liksom inget gjort åt saken då....eftersom jag är singel. Visst går det att göra själv men det är inte lika kulCool
    alla hjälpmedel är tillåtna. testa chattar, kanske kan funka för dig?
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:43:57 följande:
    ahh ja just Vet inte om jag vågar, hittade en kuk sida förut där jag dreglade ihjäl mig på, fanns vackra händer där också.. Nå iaf jag kommer onanera ihjäl mig och jag har bestämt att jag absolut inte skall onanera fören helgen är över!

Fats jag har tänkt på det hela dagen och sneglat på min byrå, men än så länge lyckats avhålla mig Men klockan är ju snart 00 och då är ju helgen över {#emotions_dlg.djavulsk}
    ska man inte ställa fram klockorna 1 timme idag dessutom Tungan ute

Tror inte att man kan onanera ihjäl sig, men vi kan ju försöka...
  • Maltemånsson
    HäckHäxan skrev 2014-03-09 22:55:12 följande:
    Allvar är det så??? Man förlorar ju en timme då. Skit då borde jag försöka göra kvällen här i så fall, tar ju typ två timmar från det jag börjar tills jag hittar sängen och så lite springa upp å ner ur sängen på det!

Nää kanske inte, men ett gemensamt onanimaraton verkar intressant ändå, bara för att motbevisa påståendet såklart, har ju inget med lusta att göra egentligen, en ren uppoffring för mänskligheten kan vi kalla det!
    Nej, tror det är nästa helg man ställer om klockorna.

OnaMarathon it is! Challenge accepted. Och det ska gudarna veta att det är för mänskligheten vi gör det, inget annat.
  • Maltemånsson

HäckHäxan skrev 2014-03-09 23:39:22 följande:
    Men se så kasta in din rumpa då.....

Tog faktiskt just en bild men kändes plötsligt lite sådär att lägga upp på ett öppet forum...

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!