Inlägg från: Steph91 |Visa alla inlägg
  • Steph91

BF i oktober Göteborg

Hej! Jag hoppar in här! :) är 23 år och bor med min man i Göteborg. Känner i princip inga med barn, eller som väntar barn här. Den 28e september är vår flicka beräknad men vi har köpt lägenhet med inflytt i oktober så hon kommer säkert ligga kvar så länge som möjligt i magen ;)

Såg att ni pratat om när man ska sluta jobba. Jag är sjukskriven 50% för foglossning nu och så länge FK godkänner sjukskrivningen så slutar jag jobba helt 2a september och tar då halva föräldradagar ett tag. 11 arbetsdagar kvar, läängtar! Vill börja göra hemmet lite redo för en bebis :)

• Steph91
    Jess91 skrev 2014-08-18 14:11:40 följande:

Hej! Jag har bf 8/10 (flicka) och hoppar gärna in här och följer alla! Jag bor i Linnéstan men jag och min sambo letar hus på Hisingen där jag är uppvuxen :)

Väntar också en flicka och jag och min man bor på centrala Hisingen! :) trivs super här och har just köpt större lägenhet! Inflytt en månad efter bf, börjar bli stressad haha!
  • Steph91
    Becci skrev 2014-10-13 07:40:03 följande:

Hur går det för alla? Själv är man 10 dagar övertid nu och jag börjar bli vääääädigt trött på det. Hoppas det kommer igång innan veckans slut annars bli det igångsättning.

Håller tummarna att det sätter igång snart!

Födde min dotter den 24e september med planerat snitt pga sätesbjudning. Så här hemma har vi fullt upp med att lära känna vår dotter :)
Svar på tråden BF i oktober Göteborg