• Arne Duck

Tjejers homofobi mot bisexuella män!

Nu är väl inte den här frågan helt enkel. Jag har diskuterat den med min tjej, som är afrikan, men bor i Sydostasien. Vi har tillsammans testat med en annan tjej, bl a, och hon skulle vilja se mig med en annan kille, jag har provat det x-antal gånger på egen hand. Men vi har även diskuterat detta, hur vi vi ska beskriva oss om vi är på datingsiter för swingers. Vi kom fram till att vi är inte genuina bi-sexuella, om man med det menar att man kan i ena stunden ha en relation med samma kön och nästa relation är med motsatt kön. Som hon uttryckte det vill hon ha med en k-k om hon har sex med en tjej. Jag å andra sidan är ju man och har man kul med en kille är det som "tjena, bom-bom, bye-bye". Men jag håller med dom som har skrivit tidigare, att det är mycket mera accepterat att tjejer kan leka med tjejer. Jag vet inte om det finns en underliggande rädsla hos tjejen att hon ska förlora killen, eftersom tillfälliga kontakter mellan killar är f-n så mycket mera okomplicerade, så hon kanske tror att killen överger henne för en annan kille bara för att det är mycket lättare att få sex.

Svar på tråden Tjejers homofobi mot bisexuella män!