Inlägg från: Anonym (Ellen75) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ellen75)

Tjejers homofobi mot bisexuella män!

Anonym (DagensDubbel) skrev 2014-03-06 17:02:42 följande:
    Tackar Lykantrophona. Jag kan ta bifobin bättre från helt heterosexuella tjejer, då blir det kanske lite främmande och så, men när de tjejerna som själva prövat med en annan tjej och gärna grovhånglar med sina väninnor ratar bisexuella män pga att de är bisexuella blir jag kränkt!!

Man kan INTE rå på sina känslor när det kommer till attraktion / sexualitet!

Jag pratade för MINA känslor för den biten - OCH vad jag tror jag kan gälla fler kvinnor!

Ja, JAG tycker det är avtändande och omanligt med en man som ens kan attraheras av män - det får MIG att uppleva att han inte är en "riktig man" - dvs det JAG tänder hos en MAN!

För mig är en man - dvs en man jag tänder på - (för jag tänder GIVITVIS INTE på alla män, kanske bara 10%) - men det jag tänder på hos män är "riktiga män" av den gamla skolan. Allt som är åt det androgyna hållet - eller där man suddat ut sin manlighet (resp. kvinnlighet) är NEUTRUM för mig = avtändande!

Sedan kan dessa vara superbra vänner - men nej - jag kan INTE tända på en "man" som "fjollar"!
    Så är det för MIG! Punkt!

Svar på tråden Tjejers homofobi mot bisexuella män!