• Duckan

Varför har nästan alla svenska tonårstjejer långt blont hår?

Jag föddes blond (numera får jag hjälpa håret på traven) och jag har fått höra precis samma sak som säger ts. -Alla ni svenskar ser likadana ut. Ni är så tråkiga och fula.
    Men vad ska vi göra då? Jag har provat att färga håret mörkt och fulare har jag aldrig varit och så var det med den saken.  

• Duckan

Jag har haft kort, page och lugg och inget av dessa passar mig då jag har tjockt hår. Pagen ligger inte platt utan står som lampskärm runt skallen på mig. Lugg passar inte alla, jag är en av dem. Uppklippt har jag dock inte hår ända ner på rumpan.

• Duckan

Hur ser du själv ut i håret ts? Måste vara en fantastisk färg och frisyr så låt oss höra.

• Duckan

Sorry, det var så mycket text att jag missade. Om jag passade i rött hår skulle jag verkligen vilja ha det. Eldrött. Så jäkla snyggt!!

• Duckan

Måste tillägga att jag är säkert gammal nog att vara mamma åt dessa bloggerskor du nämner så jag har inte hittat nån inspiration till mitt hår där

• Duckan

Haha, men då var jag i framkant en kort stund! En misslyckad färgning gjorde mig grå. Ombre är väl inte helt ute ännu?

• Duckan

Är det Kenza som bestämmer om ombre är ute eller ej? Nåväl, jag är gammal som sagt och det närmaste jag kommer en ombre är min utväxt på skallen emellanåt.

• Duckan

Frida Grahn som bloggar gjorde förresten en ombre för lite sen och hon är ung och med i svänarna om vi ska tjata om ombre.

Svar på tråden Varför har nästan alla svenska tonårstjejer långt blont hår?