Vi som äter Metformin
Äter också metformin och väntar på att mensen ska komma för att kunna börja med pergotime.
Äter också metformin och väntar på att mensen ska komma för att kunna börja med pergotime.
Jag är trött, men är i vanliga fall också. Äter 3*500g gick på full styrka på en gång, har märkt att jag inte äter lika mycket och är inte lika sugen på sötsaker.
Började för en vecka sen och visst magen var kass i tre dagar men nu är den som vanligt igen.
Kan inte lika stora portioner som innan och det är ju bra. Känner även att jag har mer tålamod med sonen som börjar komma in i trotsåldern.
Nej, det vill inte jag heller. Hoppas att mensen är på gång för jag har haft mensvärk i två dagar nu men vet inte om det kan bero på att jag ätit provera, tog sista tabletten idag.
Va kul. Hoppas på att min mens blir mer regelbunden om vi inte blir gravida på första omgången med pergotime.
Okej, jag ska också ta en dubbelkur, jag hoppas det funkar lika bra den här gången som sist, då räckte det med en dubbelkur.
Man bör inte gör det men äter man det som behandling för diabetes så ska man diskutera med sin läkare.
Jag har plussat, inte så mycket pga metforminet utan mer tack vare pergotime.
Åt metformin ca en månad och en dubbelkur med pergotime.