Inlägg från: stenbock85 |Visa alla inlägg
  • stenbock85

Vi som äter Metformin

Äter också metformin och väntar på att mensen ska komma för att kunna börja med pergotime.

• stenbock85

Jag är trött, men är i vanliga fall också. Äter 3*500g gick på full styrka på en gång, har märkt att jag inte äter lika mycket och är inte lika sugen på sötsaker.

• stenbock85

Började för en vecka sen och visst magen var kass i tre dagar men nu är den som vanligt igen.

• stenbock85

Kan inte lika stora portioner som innan och det är ju bra. Känner även att jag har mer tålamod med sonen som börjar komma in i trotsåldern.

• stenbock85

Nej, det vill inte jag heller. Hoppas att mensen är på gång för jag har haft mensvärk i två dagar nu men vet inte om det kan bero på att jag ätit provera, tog sista tabletten idag.

• stenbock85

Va kul. Hoppas på att min mens blir mer regelbunden om vi inte blir gravida på första omgången med pergotime.

• stenbock85

Okej, jag ska också ta en dubbelkur, jag hoppas det funkar lika bra den här gången som sist, då räckte det med en dubbelkur.

• stenbock85

Man bör inte gör det men äter man det som behandling för diabetes så ska man diskutera med sin läkare.

Svar på tråden Vi som äter Metformin