Inlägg från: tutim |Visa alla inlägg
  • tutim

Hey Jude!

Hepp

Chaia

såg faktiskt idag på tv då de gjorde fänkål i ugnen i långpanna, tror att de bara hällde på lite olivolja och rostade i ugnen tillsammans med pumpafrön och lite salt på. Verkade helt ok, dock sov jag med ett öga så jag är inte helt säker på allt de la i
    Det jag uppfattade desto mer var att de panerade laxfileér i sesamfrön och stekte, det såg riktigt gött ut

• tutim

mmm elims...det vore helt underbart just nu till american idol. Med pekannötter, jordgubbar och mekopelet Bästa blandningen

*travar tillbaka till tv-soffan*

• tutim

ihopvikt choklad

njä, mekopelet är en himla god chokladbit, du har säkert sett/smakat den, tydligen har den funnits i massor av år. Chokladen ser liksom lite..strimlig ut. Finns i vit och ljus

• tutim

Alltså ni med plus-tjänst, är det värt det? Inte det att 20 kr är en anstötlig summa (inget hemmarnsköp som vi säjer här i norr ) men känns det som att det gör något bra med fl-användandet? Någon liten bra funktion som man som vanlig dödlig fl'are inte känner till och som man sedan inser att man inte kan vara utan?

• tutim

kan man låsa ute ej inloggade skummisar?

• tutim

hmm..ok..tack kidA och marcink
    får se vad jag gör, var ärligt talat mest ute efter det där med att kunna blockera gäster

• tutim

elims

det är jättetrist, inte kanske det att en signatur säjer så väldigt mycket mer men en oinloggad gäst är ju totalt anonym! Har börjat känna att man kanske skulle ta bort alla bilder på sonen, såg diskussioner där folk pratade om att bilder har blivit "stulna"

Svar på tråden Hey Jude!