Kiralves, ja det ahde vart något, han åker 06.30 och är hemma mellan 19.00 och 22.00. Det är liksom ohållbart. Det skulle bli tufft i några veckor och det är ok, han får gärna jobba sent men han kan inte "sno" mina helger. Jag förlägger ju nästan allt mitt arbete till helgen. Vet inte hur vi ska kunna prata ordentligt om detta heller, funkar inte. Jag är helt ensam känns det som.
Han har ju fixat så han ska börja senare några dagar nu för att jag sak övningsköra, har 6 lektioner kvar och sen ska jag köra upp, egentligen var det 4 men ville gardera mig lite. Så skulle han avrt ledig den dagen jag kör upp och jag frågade om han ville det och om det var ok, ja visst men nu så undrade han när jag är färdig för då ska han jobab i alla fall. Han har fått en fast månadslön inklusive OB. Han får inget extra för att jobba övertid och all bensin ca: 4000:- i månaden får han stå för själv. Om några veckor börjar han på ett nytt ställe och då blri det kortare väg och andra tider, hoppas det blir bättre då. Måste ha en bil med ås jag kan köra om jag klarar uppkörningen, annars är det ju inte så stor skillnad ju!
Åh, jag är gnällig idag, jag vet! Har lipat och vart arg typ hela dan hittills!