Hey Jude!
noah mår som en prins.. sitter insvept i sin nyinköpta labanfilt här i min famn o myser..
noah mår som en prins.. sitter insvept i sin nyinköpta labanfilt här i min famn o myser..
82? då var jag 3 år gammal. 92 gillade jag inte depeche. jag har aldrig sett dem
fast jag tycker om dem.. o skulle vilja.. men med en nyfödd på armen tror jag inte jag hade fått ut det mesta av upplevelsen..
hattifnatt
ååhh spandau ballet. jag är avis!
84 var jag på dagis..
hur gamla är ni egentligen tjejer?
nu ska jag hämta agnes fr dagis. jäkla nödvändigt att ha henne 8-11 på dagis. förbaskade garantitimmar..
marcin sover efter att ha jobbat natt så jag ska nu försöka bolla 2 barn här hemma utan att väcka honom.. ngt säger mig att han kommer vara trött inför nattjobbet inatt igen..
om mayasmamma är stor är jag ENORM.. det var ju värsta sötmagen ju mayasmamma. o värsta sötmayasmamma och sötmaya
elims då... så du gör.. hoppas det inte händer ngt m ögat..
nu har min man åkt igen...
usch vad jag hatar hans nattjobb.
noah sover förnöjt i babygungan. agnes har jag läst saga för så hon sover nu hon med.
och marcin tog noah ikväll så jag fick duscha o måla naglar osv.. så jag är en fräsh o avslappnad mamma nu.. vad ska jag hitta på nu då?
hej hej
vi sitter här påklädda o samlar kraft för att gå till öppna förskolan. agnes har inget dagis idag och jag behöver komma ut m noah eftersom marcin jobbat natt o sover nu.. så öppnis verkade vara ett bra alt då. de har 0-5år idag där..
jag vill oxå fixa håret. o gå ner 40 kilo typ... o köpa en ny garderob o bli värsta bejben...
usch har precis haft världens break down ang vårt bbkort. tycker att jag drar ner hela bilden.
beta.familjeliv.se/krypin/kida/gallery/phpwe0jck.jpg