Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

ellinorsmamma, det blir middag med två vänner och deras lilla fis

Först hade vi tänkt gå ut och äta men det blir smidigare att vara hemma med barnen, mer njutning till maten och lättare ifall barnen blir rastlösa
    Ska göra kycklingryta med lite curry i, jasminris, lite starkare currysås, jordnötsås och så blir det friterad kyckling med sötsur sås som vi köper från kinan här. Någon rätt enkel sallad till.
    Efterätt blir någon tiramisu-glass och glass med krossad choklad, aftereight, belgiska choklad-havsfrukter och crispiga rullar med hasselnötschoklad i som jag lägger runt om och så lite vindruvor på med

• Monsa

KidA, åh så glittrig jag blev nu! Tackar!

• Monsa

Tack för alla grattis, vi hade så himla roligt och det var supergod mat! var nog en av mina absolut bästa födelsedagar, haha nu är man vuxen.

Har lagt in lite bilder under starka bilder i galleriet om någon vill kika, typ lite före-efter-bilder på mig från nyår tills nu och så lite födelsedagsfin-kort med

KidA, han är så hima fin Noah!

Ha det gott allihop/M

• Monsa

Vi ska med kolla med på hockey snart! Tjohooo vad spännande!

• Monsa

KidA, det kan ju va mjölkstockning eller förstås nån annan infektion. Inte ont i magen, livmodern? Efter jag fick Alfons så fick jag världens öroninflammation, jag tror man är nedsatt i immunförsvaret efter man fått barn och kroppen fått utstå en del.
    Åk till Vårdcentralen och kolla upp dig på bumsen tjejen!/M

• Monsa

Hej på er! Vad görs?

Vi sitter och gör prins och prinsesskronor till sagostunden imorrn!

Tänkte ha det som tema och att man ska dela med sig, ska ha med den äppelsången om att dela med sig eller snåla Ska verkligen bli jättekul!

Ha det gott/M

• Monsa

mayasmama, jag hade det likadant, dom låg högt upp jättefort och det är ju för att jag inte är så lång, 154 cm eller nåt sånt Kan du inte visa en magbild, det är ju så himla fint!

• Monsa

Hallojs på er, hur står till med er alla?
    Väntar på att min lärare ska skicka tillbaka min uppgift, skulle va bra och se hur det gått eftersom man kan få kompelttera!
    Fortfarande inget, hoppas hon skickar det idag.

Min man ska så klart jobba i helgen, dumma man, hade planerat att plugga och kanske övningsköra och så åka till någon simhall men jag får väl svälja mina planer.

Har fyra körlektioner kvar coh sen ska jag köra upp, usch tycker inte alls jag är så bra att jag kan klara det! Vi får väl se, det ordnar sig nog.

Förresten, vad tycker ni är mest heligt i synagogan?

Ha det gott allihop/M

• Monsa

Jag har fått göra extra ul med Alfons eftersom magen avr så stor och att defenitivt utesluta tvillingar och då var jag ändå en bit på väg Jag var bara kort i rocken och magen måste ju ta vägen någonstans

Svar på tråden Hey Jude!