Hey Jude!
hallo igen...
har haft problem med FL igen, ovanligt...*surar* Har aven hunnit shoppa lite o traffat en gammal kompis, trevlig lordag hitintills...
shabbat shalom
hallo igen...
har haft problem med FL igen, ovanligt...*surar* Har aven hunnit shoppa lite o traffat en gammal kompis, trevlig lordag hitintills...
shabbat shalom
Ingen aning vad som ar fel pa FL, men det ar fruktansvart enerverande...Jag kan ju inte anga med mina favvotjejer, och killar
Jag ska borja mala akryltavlor med gimmel och pay pa...Mmmm
Monsa, klart du kan fraga allting har. Du ar ju inte ute efter att forstora sa fraga de mest intima o provocerande fragor o jag lovar att vi alla ska forsoka svara sa arligt vi kan...
25 ar...Jag ar sa gammal....Buhu...Jag har varsta aldersnojan, nastan 27 och "har" ingenting...och freakar direkt da jag borjar tanka pa att skaffa saker...
Seriost Gbg tjejer, ska vi inte traffas for vin???
babis???
haha, vi kan traffas for vin sa kan ni fa rapa och byta mig
Mmmm, later intressant fajga
urk, tycker inte om sondagskvallar eg. ar bara en langt vantan pa mandagsmorgon...
urk vad upprord jag blir over den bifogade lanken, vad i hela *%#&!@????? Varfor skall alltid Israel ata alla andras skit?
naja...
London, Mmm. Inte illa!
Marcink o KidA, valkomna tillbaka...
hallojsan...
tack for den nya lanken, trostar lite...
ska man lasa eller sova en liiiiten liten stund??
Problemet med naps are ju att nattsomnen stors sa da ar jag ju lika trott imorgon...Det ar ett problem att ha en man som alskar att vara uppe lange pa natterna da jag tvingas hanga med honom och dor varje morgon jag ska upp. Stiger upp 1 1/2 timme innan somntutan pavel...
Jaaaa, skynda dig...vill se
coola bilder
ang. konet...Iiih, har inte den blekaste...men ska bli intressant o se om ngn annan kanske vet...