Hey Jude!
hmm....sida 66 med.....
hmm....sida 66 med.....
så nu skriver vi på, ingen vaken?
Ojdå, klockan är mycket, ska nog nana nu
Förlåt det var hattifnatt som frågade
Hattifnatt vilken bok var det du menade?
Hattifnatt, det blir Nussekudden och Katten med de blå ögonen.
Sen ska jag ta en ritsaga om ett lamm, sjunga en liten samlingsång, bäbä vita lamm, har du sett min lille katt och så har jag ju införskaffat mig små resväskor, tre stycken är det som man lägger i varandra. Där ska jag ha ett lamm, en katt och en hund tänkte jag
Ska köra genrep här snart, är så himla trött idag alltså, har vart ute å kört bil idag med, men nu kommer min man jobba en del så jag får se om det blir något körande alls för min del
Hej på er! Det gick kanonbra på sagostunden så jag får fortsätta, 12 gånger ska jag köra på
Barnen var så duktiga, inräknat med mina två var det 34 barn där! Dom satt still och lyssnade och sjöng så fint, åh ja det var så roligt!
Ha det gott allihop/M
Hallojs! Dom ringde från bibblan och var såååå nöjda med mig
11 gånger till blir det nu då och det är ju jättebra, bryr mig inte så mycket om betalning egentligen men hon har mailat iväg uppgifter och så för utbetalning, känns lite coolt, jag har ett litet jobb liksom
Passar oss perfekt och jag räknar med att lillen kanske kommer krångla någon gång men då skulle bibliotekstanten ta honom lite och det var liksom ingen fara alls
Ska planera lite för nästa vecka men först blir det massa plugg och sen blir det födelsedag på lördag, tjohooo! Hoppas det blir kul!
Känner mig lite ensam nu när mannen börjat jobba och är borta långa dagar, varför finns det ingen medelväg? Antingen hemma hela tiden eller iväg hela tiden. Jag tycker i alla fall att det är roligt att han fått jobb och att han trivs så bra och det bästa av allt är ju att dom verkligen vill satsa på honom. Vi får väl se vad som händer sen, man har ju vart med om tomma löften innan men dom vill försöka utbilda honom till vicechef och det är ju så kul!
Vad gör ni andra idag då? Nu ska jag försöka få ihop ett personligt brev och ett referat
Ha det gott allihop/M
KidA, vilken kanonberättelse!
Fick så klart tårar i ögonen!
Izabelle, jag hade det med jobbigt med nr.2, med ettan med iof. men det var ruskigt jobbigt med vår lilla kille i magen. Bara att stå ut, var sjukskriven från v.12 med Alfons
Hur är det med allihop annars då? Imorrn blir det restaurangbesök i Jönköping, kina-mat täntke vi oss, lite lagom att fira födelsedag så, tror jag nog i alla fall
Hej allihop! Idag är jag bnog vuxen för jag fyller 25!
Jag fick en jättefin bricka med tårta, smörgås med keso, kaffe, små rosor som jag skulle ha i mitt morgonbad (löses upp i vattnet), silvriga serpentiner, ett jättefint kort och en fin teckning Ronja ritat och så har hon skrivit , "du är min bästaste vän alltid" Hon har förstås skrivit sitt egna språk och sen förklarat
Av Alfons fick jag en parfym och av Ronja en plånbok. En locktång av min man och sen en liten påse med massageolja, ljus och en massage-grej och så ett löfte om en härlig massage ikväll! Min man är verkligen kanon! Han har gjort så himla mycket fint för mig, han är bäst helt enkelt!
En bra grej till är att jag lyckats gå ner 8,5 kg, är så glad över det alltså!
Fick in min svenska-uppgift igår med så nu ska jag baaaaaara njuta!!! För att imorrn plugga igen
Ha en underbar dag allihop, nu ska jag städa lite och göra mig i ordning och laga smaskig kina-mat!
Tack ellinorsmamma! Kan inte bestämma hur jag ska håret, lite lockigt och uppsatt, lite lockigt och nersläppt eller lite mer 80-tals utfönat?