Hey Jude!
God morgon på er..eller förmiddag snarare
God morgon på er..eller förmiddag snarare
Chaia och Marcink: Låter skönt
Nyb: Låter skönt! Jag har legat i soffan och TÄNKT att jag borde gå ut i det vackra vädret istället för att ligga och må illa...fast det hjälpte inte riktigt .
Berätta vad du tyckte om filmen sen. Den har väl fått treor i betyg av de flesta tidningar, tror jag. Skall oxå försöka se den så snart som möjligt.
Nu skall jag ta mig i kragen och promenera ett kvarter ner och köpa lite takeaway-sushi tror jag. Skall bara samla lite kraft först
Chaia:
Sushi smakar alltid bra
Mayasmama: jag har hört att man får ge det åtminstone tre chanser innan man vet
tutim: tror inte det är nån risk att den är dålig om man köper på restaurang. Fast jag hade nog inte vågat köpa den som ligger i kyldisken på Konsum, även om den säkert egentligen är helt ok oxå
Hej alla!
Typiskt nog efter vår sushidiskussion i går så är jag hemma för att jag är magsjuk.... Fast det berodde inte på sushin. Exsambon kom över i går för en pratstund. Mycket trevligt och lite romantiskt hann det bli oxå...innan vi bestämde oss för att köpa pizza. När vi ätit den var det kört sen. Så han ligger i sin lägenhet och jag ligger här....lika dåliga båda två. Berättade för övrigt om judetråden här i går och han tyckte att det lät som om en del av de israeliska sportfantasterna var killar i hans smak . Fast det är klart, inte konstigt att en sådan kommentar kommer från en man som har sagt att den bästa dagen i månaden är den när Offside finns i brevlådan...
. Just det, har ungefär 7000 små handdukar med Frölundaloggan hemma oxå, för dem fick man gratis på matcherna förra året och det vore ju synd att slänga sådana souvenirer, de kan vara bra att ta fram. Eller hur det nu var. Och de är nog bara fem, men känns väldigt många
.
Hattifnatt:
Det värmde, tack.
Hattifnatt: kändes väldigt bra och vi pratade massor oxå, bland annat om hur rädda vi båda är för att vi skall göra ett nytt försök och så funkar inte det ändå. Nu har vi i alla fall bestämt att vi inte skall ha någon kontakt alls på några veckor och fundera vidare. Vårt problem var aldrig att vi bråkade för mycket eller så, utan snarare att vi tog varandra för givna så mycket att kärleken till slut inte fanns där på samma sätt som den skulle ha gjort om vi hade vårdat vår relation. Lätt att vara efterklok, svårt att se när man är mitt i det....
KidA: nu har jag spanat på Agnes blogg. Hon är ju hur rolig som helst