Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Elims
    Jepp, tvättandet är tråkigt. Men man kan sätta sig på "vikbänken" medan man väntar på att centrifugen skall bli kvar och så kan ens man eller sambo pussa lite på en. Då är det rätt mysigt att gå ner till tvättstugan trots allt

• bubele

Vår centrifug springer i väg, haha

Bli klar skulle det ju stå!

• bubele

Nyb
    Läskigt
    Själv hittade jag ett par kalsonger bland lakanen när jag hade tvättat en gång. Och de var inte sambons. Först tyckte jag det var rätt äckligt att de var kvarglömda i maskinen och att jag råkat missa dem, men sen insåg jag att de nu måste vara tvättade 2 gånger

• bubele

Elims
    Vi har ju pratat om det där, vem det är som snor sockarna. Det är ju samma person som är hemma hos en och stökar ner när man är på jobbet, som gömmer ens nycklar på morgonen och som dessutom kan få för sig att krympa alla ens kläder så att de plötsligt är för små

• bubele

marcink

har du glömt att gå och lägga dig?

Hmmm...lägga sig kanske är en bra idé. Natti natti på er alla!

• bubele

Elims
    Visst är det fantastiskt ???? Jag skall ha lönesamtal med min chef snart, vad tror ni om att visa henne lite trådar och förklara att jag måste ha en stor höjning, annars stämmer jag ju inte in på stereotypen

Nyb
    Sitter och svar över mitt nagellack (jättefint nytt mörkrött/brunt nu när naglarna äntligen är lite längre) som aldrig vill torka. Något tips? Borde göra i ordning mig för festen ikväll men jag borde helt klart gjort det innan jag målade naglarna fattar jag ju nu. Vad blev det för frisyr?

Och största frågan, VARFÖR vitt vin? Vad har hänt med dig?

• bubele

Nyb
    Tack, väntade nog inte riktigt tillräckligt länge mellan lagren. Omedelbar behovstillfredsställelse vet du . Låter som om du, jag och KidA numera har samma frisyr - vad säger ni andra, är det inte dags att joina oss? Detta gäller speciellt marcink

Pavel låter sympatisk - rött vin får jag oxå ont i huvudet av så det blir vitt för mig med

• bubele

Uj uj...komma hem vid den här tiden när man skall upp och baka smörgåstårtor i morgon bitti (tårtor som dessutom borde bakats redan nu på kvällen). Jättesmart

• bubele

Oj vad ni skriver!

Chaia
    Är det i morgon ni åker? skall ni bara till Tel Aviv eller runt också?

Mayasmama
    Härligt väder vi har i Göteborg.... Milly tycker jag för övrigt är jättefint. Och Elah också, när det är den stavningen.

Nu skall jag ta det lugnt ett tag innan det är dags att jobba ikväll

Svar på tråden Hey Jude!