Hey Jude!
kiralves
vi var oxå på ica maxi i lkpg idag. tyckte inte det var så mycket folk men marcin är säkert av en annan uppfattning. han gillar inte alls ica maxi o rusningar o folk medans jag bara njuter av sorlet o människorna
kiralves
vi var oxå på ica maxi i lkpg idag. tyckte inte det var så mycket folk men marcin är säkert av en annan uppfattning. han gillar inte alls ica maxi o rusningar o folk medans jag bara njuter av sorlet o människorna
kiralves
jag gillar tornbyområdet bor ju på gångavstånd dessutom
farligt farligt..
kiralves
ah praktiskt har kompisar som bor på klostergatan. det är oxå rätt centralt o bra.
själv skulle jag aldrig kunna bo i centrum. behöver grönområden o så. är en lantis i själen jag
sov gott. jag ska göra detsamma bara noah slutar busa inne i sin babykorg
för min del så kan kaffe på en uteservering om det är fint väder, eller en promenad o glass i slottsskogen räcka gott o väl. behöver ju inte nödvändigtvis vara indiskt även om det såklart är skitgott..
jag har faktiskt ätit frukost o gosat med min son oxå marcin hade kokat gröt o kokat ägg o haft sig här t frukost. så jag fick RIKTIG frukost imorse.
var ligger maharani då?
bombay är bäst!
mayasmama
noah har 3 namn. noah lewi felix. lewi eftersom det är ett släktnamn i marcins släkt o felix som agnes ville att han skulle heta i förnamn egentligen. jag gillar oxå att man har fler namn. då kan alla få sin vilja igenom dessutom
fajga
har vi ju redan bestämt att vi ska göra hänger du inte med?
nyb
det kommer.. lovar håller tummarna för att nästa slarv lyckas
nu ska jag ut o pressa
kiralves
såååå mysig är han
hattifnatt
dags för en till?
ska jag ta på mig ansvaret o starta en ny? eftersom monsa inte är här o så.
jag gjorde så här nu bara. hoppas ni godkänner. annars får vi flytta till en annan tråd o så.
www.familjeliv.se/Forum-5-66/m9225138.html
ang söndag så ringde agnes pappa nu på kvällen o meddelade att han inte kommer vara i stan (gbg) med agnes i helgen. de ska till agnes farmor i nyköping istället så vi kommer inte åka t gbg nu i helgen. blir om ytterligare 3 veckor. sorry!