Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

leah är ju jättefint. det skulle noah hetat om han varit en tjej.

här är vi på resande fot sen i fredags. just nu sitter vi i uppsala hos marcins föräldrar. ska ner på stan strax o titta på alla fulla ungdomar o visa upp noah för några av dem..

ha en trevlig valborg allihopa!

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

hej tjejer

i helgen har det rests. först i fredags från linköping till södertälje. sen vidare på lördag t uppsala. o så valborg där. åkte dock hem redan vid 14 eftersom noah blev alldeles stressad av folkmassorna. valborg i uppsala är ngt av ett fylleslag.. o så nu sitter vi här i södertälje igen hos mina föräldrar. noahs pappa är o håller tal i sthlm på en 1a maj-demo men vi orkade inte följa med så vi tar en slappardag här istället. min mamma förvisade mig t FL och tyckte att bara noah var nybytt o nöjd så kunde hon ha honom. o det är han så jag får väl tillbaka han vid 14 när det är matdax igen

• hot fuss

monsa

o så säger de att tjat inte lönar sig... klart det gör liksom

• hot fuss

fajga

vi kommer hem imorrn. men jag ska kolla upp då när det är vi ska ner. lovar!

• hot fuss

hej brudar

nu är vi hemma igen.

• hot fuss

ny brud

fy tusan vad hemskt. *kramar om*

• hot fuss

fajga

du är ju adrig på msn längre så jag kan prata med dig men vi kommer t gbg nästa helg. alltså inte den här helgen som kommer utan nästa.

• hot fuss

fajga

kommer söndagen då. badat har jag redan gjort. oc kollar jag inte på. däremot kommer marcin hem fr jobbet runt 22 o då är det kebab o top model som gäller. barnen sover här. sååå lugnt o skönt.

• hot fuss

ska fajga o nyb oxå skaffa barn här? spännande... nästan så man blir lite avis.

• hot fuss

marcink

inte en till redan.. men om ngt år eller två kanske?

Svar på tråden Hey Jude!