Hey Jude!
Spännande kidA! Det låter snyggt med brunt och guldslingor. Hur lyckas du med slingorna? Har Marcin hjälpt dig?
Spännande kidA! Det låter snyggt med brunt och guldslingor. Hur lyckas du med slingorna? Har Marcin hjälpt dig?
kidA: Vilken fin ark Noah har fått!!
elims: Känner du dig gladare idag? * skickar en liten gladkram till elims*
elims: Oj, då är det bäst att passa sig då Jag har haft min beskärda del av sådana dagar jag också och ibland kan man nog behöva sura lite tror jag.
elims:
Min dag har varit bara bra tack! Har varit iväg till gymmet och det är verkligen avslappnande att träna. Nu sitter jag med en stor kopp örtte och bara myser i tofflor och en stor poncho. Härligt!
Jag tränar på SATS. De har öppnat en ny anläggning tvärs över gatan från oss, det ligger verkligen perfekt till! Tränade ganska mycket förut, men det har blivit ett långt uppehåll sedan dottern börjde på dagis och vi var sjuka jämt. Nu har jag tagit upp träningen igen och det känns jätteskönt. I själva gymmet (maskinerna) brukar jag inte vara så mycket, utan jag varierar mellan olika pass som aerobics, body pump, yoga och spinning. Det är lite olika vad jag känner för.
Det är inte så dumt det där med gym bara för tjejer. Jag gillar SATS, men killarna hade gärna fått träna någon annanstans.
Hej på er alla!
Jag och dottern var ute och gick en sväng i det fina vädret och jag fick nästan lite vårkänsla. Härligt!
Nu är det badning och nattning av dottern som gäller. Vad gör ni andra?
fajga:
Nämen, usch!! Har du fått sambons (för han är väl det nu? ) influensa? Stackare.. Drick mycket (kycklingsoppa
) och vila, det är doktorns order
elims:
Härligt att höra!! Hur går det med shabbesmatlagningen? Vad serveras hos er?
elims:
Åh, så spännande att maken lagar maten. Du måste berätta vad det blev sedan. Vi går ju till svärföräldrarna imorgon och hur mycket jag än gillar att laga mat, så är det skönt att bara sätta sig vid ett dukat bord ibland!
Lugnar ditt schema ner sig efter imorgon eller är det fler uppgifter och tentor på gång?