Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

neh tjejer... nu ska jag krypa ner i sängen.. den stoooora 180sängen o breda ut mig o sova. hoppas att noah sover över ngt mål nu så jag får många timmars oavbruten sömn.

fast känner jag mig själv rätt kommer jag ligga o lyssna på alla ljud o bli knäpp o inte kunna somna pga det.. mörkrädda therese är i farten så fort marcin jobbar natt..

godnatt brudar

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

jag är vaken.

sitter här med noah o agnes. agnes kollar på barnprogram o noah ligger o försöker flirta med henne eller ngt. marcin sover efter att ha jobbat natt.

lugnt o skönt mao. idag kommer min syster o min bror. vi ska fira påsken ihop har vi bestämt. bara vi syskon. marcin ska ju jobba hela påsken så det ska bli kul med lite vuxet sällskap.

så lite städ o lite bak o lite äggmålning o göra en jansson är min plan för idag.

• hot fuss

jag o agnes har faktiskt klätt ett ris redan. o påskliljor har jag på bordet i vardagrummet. nu är det bara äggmålandet o sånt kvar. funderar på att baka ngt smarrigt oxå att ha o bjuda på.

wow! det går undan för dig! när är bf? jag kommer ihåg när jag passerade 100strecket.. sen sa det bara swop o sen gick vattnet kändes det som..

• hot fuss

kräftor är inge vidare du... satsa på ett lejon. agnes är ett lejon. värsta bästa tjejen ju!

• hot fuss

min bror är kräfta o han är ingen höjdare
    hur ser det ut med skyttar o vattumän då? går de ihop?

• hot fuss

marcin är vattuman. men han är nog inte så mkt i det blå.. men han kanske inte är som han ska heller

• hot fuss

det är som här då... ett stormig kärleksfullt förhållande... men då blir det ju inte tråkigt iaf?

• hot fuss

fajga

en kompis t mig har en flirt med den författaren

ja det var trevligt att prata med dig oxå. noah vaknade mycket riktigt när jag gick o la mig precis. o sov sen till 0530 o käkade lite o sen sov han vidare till 08. så jag är rel pigg idag faktiskt. snart kommer mina syskon. eller vid 13 typ. jag borde städa nu när noah sover middag men jag ORKAR inte

• hot fuss

han är skitsöt ju. skulle jag inte haft marcin så...

blå himmel? i gbg? sveriges baksida? det stämmer ju inte...

Svar på tråden Hey Jude!