Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Mmmm nachos!!!! Skall be sambon fixa sen . Det borde jag ju i alla fall inte må illa av (jag kan fortfarande inte äta, jättetråkigt )

KidA
    Jag har inte lyssnat än eftersom jag har huvudvärk, antar att det är rest av febern. men den heter meds och är utgiven i år. Ser att Michael Stipe från REM är med på en låt. Lovar att recensera så fort jag orkat lyssna

För övrigt måste jag förtydliga att när jag säger att jag skall skälla på kissarna innebär det att jag säger nej och de protesterar lite men hoppar ner. Kände mig som en djurplågare med piskan i högsta hugg när jag såg hur det jag skrivit såg ut

• bubele

Nachos it is . Tur att han sitter framför msn hela dagarna på jobbet så att man kan få omedelbar behovstillfredsställelse när det är något man undrar över

• bubele

Monsa
    Kul att se dig här igen!

Mayasmama
    Hur är det med dig?

I dag har jag varit på jobbet 4 tim. Min mamma tyckte naturligtvis att jag skulle stanna hemma en dag till men som den 31-åriga "kansjälv"-dotter jag är så var jag ju tvungen att gå till jobbet. Fast jag ringde henne inte förrän jag var på väg och då var det första hon sa "varför ringer du från din mobil när du skall vara hemma?"
    Tyvärr hade hon rätt...usch vad jag är matt och illamående. Fick gå och lägga mig och sova en stund i vårt ena besöksrum (tur att en av "mina" tjejer inte kom så att jag fick möjlighet till det). Hmmm...vad mamman kommer bli överlycklig över att hon hade rätt när jag ringer sen .

Nu till något annat: Sambons mamma har fyllt år och önskar sig bara olika theer i lösvikt. Vi tänkte att vi kunde köpa lite olika i fina burkar. Det gröna, buddha, är givet. Men alla ni theexperter här får gärna ge lite tips oxå

• bubele

Elims
    Han vet inte vad hon gillar . Men vi har en jättebra the- kaffe- och chokladhandel precis i närheten, så vi går nog dit. Var hade de lösviktstheerna på NK? På delikatessavdelningen?

Skall ägna helgen åt födelsedagsinköp till sambon som fyller 33 på måndag. Har ju lite idéer men inte hunnit kolla upp något direkt eftersom jag legat under täcket

Mayasmama
    Jag har oxå en pyssellåda

• bubele

elims
    jag har gjort halsband och örhängen och gett bort och sålt. Och vykort oxå och sålt. Fast nu var det ett tag sen jag pysslade

• bubele

Hej alla!
    Nu skall vi i väg till sambons familj, lite nervös för det eftersom jag inte träffat dem på ett halvår men det blir säkert bra.

Jag skall oxå klippa och färga nu snart, på torsdag, inte heller nån aning om hur jag skall ha det den här gången...funderar på lite mer "slingaktigt" än olika fält i svart, rött och brunt som jag haft de senaste åren. Fast det finns en risk att min frisör inte går med på det, hon gillar inte när det ser för "frisörigt" ut, haha . Vi får väl se....

• bubele

KidA
    Snelugg och uppklippt låter bra (För övrigt så jag har det nu )

Mayasmama
    En stor uppmuntrande kram kommer här

Jag håller på att slå in paket till sambon som fyller år imorgon...och en tröja till min lillebror i England som fyller år i dag och som skall skickas över (han hade fått den i tid om det inte varit för den j-a influensan ). Vad gör ni andra?

• bubele

Haha, jag är mästare på syftningsfel. Brorsan behöver inte skickas över till England, han är ju redan där

Svar på tråden Hey Jude!