Inlägg från: Kiralves |Visa alla inlägg
  • Kiralves

Hey Jude!

Glad sabbat!
    ska nu sova, firar vår bröllopsdag idag...vin och champagne

• Kiralves

Kida, jag tycker också att er bild var jättefin! Själv vägrade jag vara med på BB kort, ångrar det nu.

Är det någon mer här som hoppas bli gravida snart igen...jag hoppas...lite i smyg.

Är det någon som har bra recept på osyrat bröd...är lite trött på det jag brukar baka...snart är det ju dax

trevlig Sabbat allihop

• Kiralves

Monsa...oh vilken rar man du har...så fint sagt!
    nu ska jag sova

• Kiralves

KidA, har du Depeches nya skiva, jag vill köpa en...men har inte haft råd än...vi renoverar vårt hus, men nästa månad kanske jag har råd:)

• Kiralves

Fajga...ja men då gör jag det:) tänk att gå på konserten....nästa gång de kommer till Sverige, bara ska jag gå....nu är mina knoddar lite för små att lämnas bort...nu ska jag dricka te

• Kiralves

såg att folk även gillar the smiths...min man spelade the smiths för mig när vi var nykära, min favvo är Dubbeldecker bus...tror jag att den heter

the smiths är et met romantiska jag vet:)

• Kiralves

fajga..ja just det den är det, gillar även Morriseys solo skiva...jag tror att det är den senaste som jag har...sååååå sorglig och bra musik...ibland älskar jag att riktigt sorgliga ner mig i viss musik..gillar även the Cure

• Kiralves

Monsa...fy vad jobbigt, min man jobbade super mycket när vi bodde på isle of Man...jag med, alla är workoholics är...cheferna tvingar en att jobba övertid tills man spyr, min man fick ofta jobba till minst 20:00 varje dag...och börj 08:00...ofta jobbade han ännu senre..jag brukade jobba 07:00 till 19:30...vidrigt

nu är jag hemmafru:) och min man jobbar från 07:00 till 16:00...underbart

• Kiralves

Monsa hoppas arbetstiderna snart blir bättre....jag måste också snart börja övningsköra, ska läsa teorin hemma...via datorn, och övningsköra med min pappa, bröer samt bilskola...usch jag vill inte alls...men jag bara måste...skulle helst bara köra vespa hela livet...men det går ju inte med barnen

försökte göra pannkakor med havremjölk..det blev hur dåligt som helst, fast bebisarna åt det...och min man..jag värmde upp lite hemlagad pizza istället...

• Kiralves

rödvin och Smiths....oh det vill jag göra

har någon sett filmen Withnail and I..det är en ultimata rödvins filmen

Svar på tråden Hey Jude!