Inlägg från: mayasmama |Visa alla inlägg
  • mayasmama

Hey Jude!

hej alla glada det var värst vad ni har skrivit flitigt det senaste e det månne för att NYB is back in town....

idag har jagf gått och dratt i små söta flickkläder stl 50....inte köpt nått dock, jag vet ju vad mannen min tycker, vidskepliga idiot tycker jag men det e en annan story.....har i allla fall insett att man nog inte sjkall köpa för mkt kläder eftersom hon kommer mitt i sommaren så det blir väl mest bodysar och solhattar som gäller....

nu skall jag ställe mig brdvid datorn ocg göra rent akvariet.....

ha det gott alla.....

• mayasmama

gissningslek??????????

e du gravid?????????

• mayasmama

monsa

grattis,! vilken vecka e du i?

• mayasmama

jag blev gravid på första försöket, en vecka efter jag tog ut spiralen.....

jag har läst att även under den dagen då man har som mest ägglossning e det bara ca 17% chans att det fäster , så det e verkligen ett mirakel att man blir gravid överhuvudtaget.....

• mayasmama

så det blir ngn g¨ng i dec-jan då va?
    hur gamla e ronja ocj alfons?

• mayasmama

idag har föressten varit på mvc och fått det bekräftat att jag har foglossning och att jag harsamlat på så mkt vatten att jag skall undvika att dricka mer ön nödvöndigt....och jag e törstig konstant.....börjar faktiskt känna mig högravid....., när e man det föressten? e i vecka 30 nu e man högravid då? knappast va?

• mayasmama

jaha klockan e 8 , lördagsmorgon och jag sitter här....snälla säg att det finns ngn mer morgonpigg!!!!

ni verkar ha det så trevligt här på eftermidagarna/ kvällarna och jag hinner ju aldrig riktigt vara här då plus att vi verkigen e i behov av en till dator då denna är helt blockerad av israelisk sport HELA kvällarna, förstår inte hur mkt sport de har i det landet, lite komiskt att de inte e bättre på det....

• mayasmama

ja ja ...jag vet om den där jä,,,la basketen , iggår kunde inte mannen sitta och äta shabesmiddag för det var sista halvleken eller nått.....jag blev vansinnig.....jag , höggravid står och gör fin middag så går basketen före.....det krävs inte mkt för att reta upp mig nu kan jag lova.....vilken vecka e du i nu?

• mayasmama

jaha jag trodde det var du som var i vecka 35-36 nu men det var nog nån annan här inne....jag har mått bra nu de senaaste månaderna men jag mpdde skit de första typ 16-17 veckorn illamåpende 24 h om dugnet...och nu börjar jag känna mig väldigt gravid....foglossniong och har blivit väldigt stor och tung men nu e det bara dygt 2 mpn kvar
    vad heter din , e det pojke eller flicka?

• mayasmama

ja vi fick reda på i måndags att vi får en flicka till....känns jättespännaande ville gärna att maya skulle få en syster...men min sambo ville gärna ha en pojk så hans första känsla var besvikelse men nu har det lagt sig och han tycker det känns kul med systrar....
    sambon vill att hon skall heta Shira men jag e lite tveksam jag e inne på Elah nu men jag har massa förslag....

e det så att ni bor i israel?

Svar på tråden Hey Jude!