Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

Haha...nä, nu har jag ätit semla med min lillasyster. Skall ta ett varmt bad tänkte jag, fryser som bara den i dag. Vill ha vår nuuuuuuu. Jag fyller ju år i mars och då skall det alltid vara vår! Jag har försökt med den varje år sen jag var 5 ungefär men det funkar ju aldrig .

Sen skall jag umgås lite med exsambon igen

• bubele

Vilket vaccin var det där det för några år sedan pratades om att det skulle kunna ge ökad risk för autism och Crohns sjukdom? Fast sen tror jag nyare forskning visade att så inte var fallet...

• bubele

Nä, jag är här. Fast jag har haft en skitdag på jobbet så jag är inte på humör alls . Skriver imorgon eller nåt när jag är trevligare istället....

• bubele

Hej och laila tov alla!
    Idag på lite bättre humör om än ej 100 än. I morgon är jag säkert fit for fight igen!
    Tror f ö att jag har en uschjagfyller31omexaktenveckaochdetvarjuintesåhärmittlivskulleseutkris. Därav humöret. Eller bristen på det

• bubele

Elims
    Det går säkert över om ett tag
    Har f ö sällskap av exsambon nu. Vi sitter i soffan, han kollar fotboll (överenskommelsen var att jag fick kolla på Desperate housewives men inte Joey samtidigt som det var fotboll ) och jag har sällskap av datorn. Någon morrar och fräser i hallen (kattslagsmål som vanligt) och det är en ganska mysig kväll trots allt

• bubele

Förresten är det nån som har ett bra recept på veg lasagne? Letar efter något med spenat och tomatsås som fyllning men hittar inget....

• bubele

elims
    behöver inte vara helt veg, men gärna någon tomatröra och spenat som fyllning. Kan säkert oxå höfta lite men tar gärna emot tips.

KidA
    Stackare

tutim
    Sött

• bubele

elims och chaia
    Tack, ni är för gulliga . Eller alldeles lagom gulliga, faktiskt

• bubele

Just det, skrev ju laila tov och inte erev tov här ovan . Som vanligt glömmer jag bort mig... Nu läggdags, eller i a f om en stund. Härlig jobbdag imorgon, 8-19.30, hurra!

Svar på tråden Hey Jude!