Inlägg från: elims |Visa alla inlägg
  • elims

Hey Jude!

Hej allihopa!

Idag har jag äntligen varit på gymet *klappar mig själv på huvudet*

maysamama: vad säger nadav om Jakov/Jakob då? så kan han ju få smeknamnet kobi...tycker det är så gulligt. eller är Jakob för oisraeliskt kanske?!

Borde också tvätta här hemma...men det är ju så himla triiiiist. dessutom är det ju lost ikväll!!

• elims

Chaia

Välkommen tillbaka!

Åh, vad kul ni verkar ha haft....men jag vill höra mer detaljer!!!

• elims

mayasmama

tycker du ser jättefin ut och inte stor alls men jag har ju å andra sidan aldrig varit gravid så jag har inte den där känslan att jämföra med... fina bilder!

• elims

gahhh vad jag är klantig, det är andra gången jag tar nagellackborttagningsmedel ist för make up remover och försöker ta bort min mascara med!! Det sviiiider!

• elims

Tack mayasmama, har hällt ett helt badkar med vatten i ögat nu känns det som. Mår lite bättre

chaia: Usch, det där lät inte så kul. Akuten ska jag nog klara mig utan. Gillar inte akutmottagningar (iallfall inte i Sverige) alls, en gång fick jag sitta och vänta i 6,5 timmar och när det blev min tur så svimmade jag på väg in till läkaren!

• elims

Monsa
    ja, jag får nästan ta och göra det. klantiga jag...

fajga
    wooooooo!!

• elims

fajga

Ögat mår bättre, tack. Som tur var innehåller removern inte aceton...då hade det nog kunnat sluta riktigt illa.

Har lärt mig en läxa iallfall och det är att sluta använda nagellack och mascara!

• elims

fajga

Ögat mår bättre, tack. Som tur var innehåller removern inte aceton...då hade det nog kunnat sluta riktigt illa.

Har lärt mig en läxa iallfall och det är att sluta använda nagellack och mascara för att undvika eventuella missöden i framtiden!

• elims

Monsa
    Finns väl de som vet och de som inte vet. Varför undrar du?

Svar på tråden Hey Jude!