Hey Jude!
Ar ni sugna pa att kopa ngt?? Ar det dyrt dar uppe med?
Ar ni sugna pa att kopa ngt?? Ar det dyrt dar uppe med?
visst ar det roligt att hanga lost finansiellt?? Har varit urbota fattig den stortsa delen av mitt vuxna liv, roligare kan man ju ha det
Har nu tryckt i mig tva!!! chokladbollar och 2 glas mjolk!!!
Goder morgon pa er alla...
Mayasmamma, anmal er pa www.foerbo.se om ni inte redan har gjort det, vi hyr ju radhuset genom dem...De har lgh o radhus/ parhus i grankommunderna till Gbg...
Jag ar sa ARG idag. P kom inrullandes kl 04.00 alldels ackligt full o kl 05.00 vaknar jag av att han spyr pa vagen till toan, sa jag far kliva upp o torka spya o tvatta mattor!! Fyy fan!! Detta ar forsta gangen han kommer hem rykandes o jag har aldrig sett honom spy!!Sjalv har jag gjort det nagra ggr sa jag har inte legitim ratt att vara arg, men ar det anda!!
o fint vader ar det ocksa, nu nar jag inte far ga ut pa isarna
Tack fajga
Kanner mig mest sur for att han nu kommer att ligga i sangen hela dagen och jag som ville aka ut till en sjo...naja, han ska fa ata upp det...Och Nej, jag har aldrig spytt utanfor toaletten...*starkt bedrift, va?*
Stackars lilla kisse. Nog kan jag stada upp efter nagon som ar sjuk, inte nagon som medvetet forgiftat kroppen alldeles for mkt...
Jo, han ligger fortfarande. jag tog min kara van I poden och gick en svang i tjocktroja och vast, kanns som var!!
Underbart vader...
Mayasmamma, jo, kolla upp dem. jag har statt i ko i ca 9 manader och fick nu radhuset. jag fick dock hoppa fore nagra andra pga att jag har ringt lite ocksa...Sa, det ar ett ganska bra satt att fa ett litet hus utan att ruinera sig sjalv. Annars kan ni ju prova att annonsera i ex lerums tidningen och liknande om att hyra ett hus. Min kollega bor sa...
fajga, fyy vad ackligt...Tyvarr ar det ju inte saaa ovanligt att man blir drogad pa krogen. galler att ha vanner med sig och stenkoll pa vad man dricker...Tur att det gick bra for dig.
Mar battre nu efter en givande shoppingrunda...
Joo, shopping gor otroligt nog allting lite battre i alla fall. Sa har vi aven bokat in oss pa bio iorgon, ska se munchen...
Jag handlade 2 trojor, 1 kjol, I parfym, 1 lappglans och tva duntacken...
Monsa, visst ar det kul med lite glam, men jag ar nu mer sugen pa lite jordiga farger, forrutom i klader da...Vill nu ha turkost pa allt, ser snart ut som en teckand figur
Ellinorsmamma, men man blir ju less stora stader ocksa...I NYC akte jag sallan in till manhattan for att shoppa, jag vill ha bra mall och de fanns ju inte i centrum direkt...Jo, Tel Aviv har fin shopping, langtar...
Se till att boka in dig pa en shoppingweekend nagon gang med en tjejkompis sa stillar man lite av det varsta behovet. Och kom seda ihag att det verkar alltid som om graset ar gronare...men sallan ar det sa!
Mmm, de ar ju kanonsota KidA och Marcink...
Vi ska kolla pa weddingCrashers ikvall och se hur P artar sig...Han tar nu en dusch och ska sedan dricka cola...Trevlig kvall han hade...
Jag sitter och luktar gott i min nya parfym..
Visst kan en paus vara bra, men mina erfarenheter ar ocksa att det oftast blir slut, men man kan ju lyckas ocksa...Beror val eg. helt o hallet pa varfor man i forsta borjan valde att ta en paus...
Vad bra att filmen ar bra, vill glo pa ngt lattsamt...
Parfymen jag kopte blev Curious by Britney Spears...luktar Mmmm
Pavel pratade just med kusinen som bott i England, hon har precis gjort aliya (stavning?) o bor i tel Aviv...
Javisst ja...
3:an ar 72 m2 tror jag och kommer i total hyra hamna mellan 6000-6500...Dyrare an vi bor nu, men ett billigare alt. an att KOPA ngt...