Inlägg från: Chutzpah |Visa alla inlägg
  • Chutzpah

Hey Jude!

hej hattifnatt, inte alls oartigt... hur ska man annars veta? Jag tar 40:- per bit för bröllopstårta (+ 350:- för ett vanligt brudapr och sedan 200 för chuppahn). Nu. Idag. 2006. De tårtorna är 'gamla' så de hade en annan pris.

kidA... roligt att höra att marcink & lillen har *bondat*! Det är så kul att titta in på ert krypin och kolla på bilderna!

• Chutzpah

Desperate Housewives!!! Bree är bäst!

• Chutzpah

hoppas allting är bra... du är nog yr från de bländande juveler....

Mitt nick, japp.... men tänk betydelsen Chutzpah på amerikanska och inte på hebreiska. Jag har alltid gått emot strömmen, varit audacious.

Jag tänkte mig ett nick som Cake Lady eller något, men näää.... chutzpah blev det.

• Chutzpah

Jag älskar katter. Tjocka smala söta fula ... you name it!

• Chutzpah

håller tummarna att det inte är allvarligt.

• Chutzpah

Hej hej!

Ska iväg till jobbet om en stund, ville bara hälsa. Otroligt vad ni skriver.... om man inte har varit här på 3 dagar så är det hundrafemtieleva nya sidor!

• Chutzpah

Hej alla! Hoppas att ni har haft en bra dag idag. Har precis anlänt från jobbet.... sista bröllopstårtan har körts ut, pizzan har hämtats, nu ska det kopplas av här i malmö!

Jag fick en rundvisning idag i huset Turning Torso... det var faktiskt rätt spännande!

Ha en bra kväll.

• Chutzpah

Hej mayasmamma.... var bor ni? Jag vill så gärna våldsgästa er nästa helg!!!

• Chutzpah

Vad.... 27.... du är en bebis ju (säger en som fyller 41 om en månad....)

• Chutzpah

Oj.... minns ni det CSI avsnitt med gubben som ville vara bebis? Urk.

• Chutzpah

vad 17.

Vad har Israel att göra med en dansk tidnings publicerande av muhammedteckningar?

Man blir så trött.

• Chutzpah

God morgon allihopa!

Angående Arla-länken hittade jag det. Jag blev så upprörd igår att jag satt vid datorn och försökte leta information.

www.just-food.com/news_detail.asp

London är så härlig! Jag avskyr att gå i affärer, så det blir mycket museér för vår del. Och för mycket restauranger Man uppskattar vårt underbara rökförbud ännu mer när man kommer hem, faktiskt!

• Chutzpah

Jag är också på väg till jobbat. Har en massa tårtor som ska hämtas idag och så flera konsultationer med brudpar.

Ha en rolig dag, allihopa!

• Chutzpah

HALLÅÅÅÅÅÅ

hallååååååå

hallååååååå

hallååååå

Det brukar vara femtioelva nya sidor att läsa när jag anländer efter jobbet. Var är alla?

Jag fick en inbjudan till Purimfest i Malmö på församlingen. Finns det någon annan som ska dit?

• Chutzpah

Nu känner jag mig übergammal...... jag såg Depeche Mode för första gången '82.

Japp, åttiotvå. Det var ingen felstavning.

laila tov.

• Chutzpah

Jag med.... jag försöker släpa mig iväg till jobbet men det är inte lätt.

• Chutzpah

Jag är så vintertrött. Jag känner mig bara seg seg seg hela tiden. Det är världens största ansträngning att gå upp och jobba.

Vi ska till Kent på onsdag..... våren där är långt före

• Chutzpah

Hoppsan det var inte precis igår jag var här sist!

Hoppas att alla glada har haft det bra. Vad gör ni för Seder i år?

Svar på tråden Hey Jude!