Hey Jude!
måste bara skryta lite igen..
www.familjeliv.se/krypin/kida/gallery/phpvx5som.jpg
måste bara skryta lite igen..
www.familjeliv.se/krypin/kida/gallery/phpvx5som.jpg
fajga
ja jag vet jag är förärad med 2 vackra ungar..
mamma är lite tjutfärdig. amningshormoner kombinerat m trötthet tror jag....
noah mår toppen men är lite trött idag.. så det blir väl en sån där härlig helnatt igen
...där han är vaken skitmkt för att han sovit hela dagen alltså..
hattifnatt
agnes får gå sina 15 timmar i veckan. gratis oxå dessutom eftersom det är garanti för barn över 4(?) att få gå på dagis de timmarna. så det är skönt. hon behöver leka av sig där lite.
noah sov rätt bra... vaknade varannan timme iofs men vi har fått till nattamningen rätt bra så numera kan jag nästan bara hala fram käket så somnar han där vid bröstet o jag kan sova mig genom amningen. skitbra. så jag har fått sova rätt bra iaf.. marcin har nog inte vaknat en enda gång..
jag är här mayasmama!
idag har jag legat i 39 graders feber hela dagen. har verkligen mått skit. nu är det bättre igen..
chutzpah
jo noah mår finfint. han har varit ute på promis m pappa idag. de har haft lite bonding tror jag. jag låg o frossade imorse så jag pumpade ur o så fick marcin mata honom. o sen var de på promenad. sen däckade de i sängen.. såå söta. nu ligger noah här brevid mig nymatad o alldeles utslagen.
hattifnatt
jo det är väl ngt sånt.. jag fick mjölkstockning häromdagen. men sen jag köpte handpump igår så tycker jag det värsta har släppt. men ändå är febern kvar,,
mayasmama
neh han är hemma. eftersom han jobbar inom vården o ganska oregelbundet o så så räcker de där 10 pappadagarna lite längre. skönt faktiskt.
noah badbebis
första badet
www.familjeliv.se/krypin/kida/gallery/phpttotfl.jpg
chaia
visst är han? *stolt mamma* o han älskar att bada tydligen