Inlägg från: bubele |Visa alla inlägg
  • bubele

Hey Jude!

KidA
    Placebo är bra

• bubele

KidA
    Favoritlåtar? Jag tröttnar nog aldrig på Every You, Every Me eller Protège Moi. Även om det finns massa annat bra oxå

• bubele

KidA
    Visst har de gjort en cover på Smiths Bigmouth Strikes Again? (en annan favorit för den delen)

• bubele

KidA
    Ja, de var fantastiska. Min och exsambons låt var faktiskt How Soon Is Now.... En av de första gångerna jag såg honom stod han och dansade till den själv på ett dansgolv..mmm....det var en vacker syn

• bubele

Jag har precis plockat upp en katt ur diskmaskinen

• bubele

KidA
    Jag vet...men de har uppenbarligen inte fattat det. Hon var bara inne och klättrade bland all ren disk så att jag får diska om den :[

Mmmm...städa, vilken trevlig sysselsättning...det är det jag har skjutit upp hittills men jag får nog göra ett krafttag nu...

• bubele

KidA och marcink
    Haha, är ni medvetna om att ni var inne och hälsade på i mitt krypin exakt samtidigt?
    Sitter ni jämte varandra i soffan som vanligt kanske ?

• bubele

KidA
    Min polska mormor brukade alltid prata om att ifall man alltid la tillbaka varje sak på den plats man tog den så var det alltid "rejn och fin" hemma . Sen brukade hon fråga mig om jag hade det lika stökigt som mamma (mormor var extremt pedantisk) och jag svarade alltid Nääää...men la inte till "jag har det mycket värre" vilket var sanningen

• bubele

Kiralves
    Menar du There Is A Light That Nevers Goes Out? Där refrängen är "and if a doubledecker bus crashes into us, to die by your side...." etc? Den är en av mina favoriter oxå

• bubele

KidA
    Har du hört när Magnus Carlsson från Weeping Willows gör den? Han hade verkligen kunnat funka som Morrisseyimitatör

Svar på tråden Hey Jude!