Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Haller med dig ellinorsmamma. Han har hunnit sprida lite skrack...

Maste forts. pacaka...*trakigt*

• En helt vanlig mamma

Fajga, usch lilla stackare...Badda ner dig ordentligt och be din SAMBO att hyra lite bra lattsamma filmer och handla litervis med lask innan han reser till London...Sedan vet du val att sjuka alsklingar far annu fler presenter fran deras sambos nar de kommer hem?? Se bara till att informera sambon om detta ocksa

Jag ha varit pa pub med vara vanner fran NYC och atit sallad och druckit ol. Olen gick alltsa rakt upp...Och min magsjuka gor att magen har sjunkit in sa att byxorna faller av flera ggr per dag, charmigt va!??? Varje gang jag inte ater pa nagra dar ( dvs varje gang jag ar ordentligt sjuk) brakar jag ner ordentligt i vikt, undrar varfor jag inte kan halla mig dar??

Usch, vi flyttar i helgen, massor kvar att gora...

• En helt vanlig mamma

Pedagogik?? kanner ingen...

• En helt vanlig mamma

Jepp, vi flyttar i helgen...Pavel har ung. samma motto som Myasmammas man, what should happen will happen, sa han tar det lugnt. Om det ar meningen att vi ska flytta i helgen kommer det att bli sa, vilket innebart att jag far packa rumpan av mig... Vi ar val pa vag, men vi ar ALLTID lata och sa lange dt inte drabbar ngn annan an oss ar det lugnt det kommer att bli bra

daremot star vi utan mobler da vi inte har enats om vad vi ska kopa, GAAAHH, men det ordnar sig val ocksa...

Var firar ni shabbes nu i helgen?? Vad gor ni over pesach? undrar om vis ka boka in oss pa middag i synagogan eller ta en middag hemma med vara kristna ( ) vanner...

• En helt vanlig mamma

KidA, de ar ju kanonfina och livet ar sa mkt mer an karriar...

Min man ar tokig i att gora karriar och ar sedan vi trafades inte tillbringar manga helger/ kvallar hemma i lugnan ro. Nu kommer han ALDRIG hem innan 18.30- 19.30 vilket ar ok, men han har da minst 12 timmars arbetspass med helgearbete ibland. Jag tycker inte att dte ar vart det, men vi resonerar olika...I USA hade vi ca 1-2 dagar/ manad ledigt tillsammans om vi hade en bra manad (ikl. helger) sa nu ar jag eg. nojd att ha inte aker ivag pa helgerna...

Jobb kommer laaangt efer tva fina underverk, enligt mig..

• En helt vanlig mamma

Ahhh, strunta i pengarna...Ma kan fa kopsjukan i alla ekonomiska lagen man an befinner isg i och mkt vill alltid ha mer
    Nog ar val ett stimulerande jobb alltid roligt att ha, men fa inte angest for det. Om du vill plugga sa kommer du att ta dig tid nar Noah ar aldre...

Jag har snarare angest for att jag inte ar 22 langre ( och JAAA jag vet att jag fort. ar "ung", men inte sa ung som jag vill vara) och att vi nu har bil, radhus och fast jobb bada tva. jag vill resa, dyka, meditera och flumma runt i mina tankar och mitt leverene just nu, men det fungerar inte rent praktiskt. varfor ska man alltid vara praktisk????

• En helt vanlig mamma

Visst kan man gora sa...Jag flyttade till mammsen o pappsen, jobbade JAMT och snalade stort for att ha rad med 7 man. i Asien, men sa var det det absolut basta jag nagonsin gjort...Men man har olika passioner i livet...Min man vill leva glassigt och jag vill leva i en lortoig by i Laos...Ibland...

KidA, man kan ALLTID resa, det blir man aldrig for gammal for. Daremot ka man bli for gammal for att skaffa barn!!

• En helt vanlig mamma

Ja, men drommar ar val harliga??
    Jag drommer om en akta LV vaska, diorskor, lang resa i Indien, att tala hebreiska, att skaffa barn, att vara snygg, att ha ett LYCKLIGT liv och att skratta mkt...

Spara nu och sa reser ni nar barnen ar lite aldre??

Svar på tråden Hey Jude!