Inlägg från: Monsa |Visa alla inlägg
  • Monsa

Hey Jude!

Hej igen, uppgift två inskickad, nu ska jag ge mig i kast med uppgift tre och har jag tur så kan jag göra provet ikväll annars får jag nog göra det imorrn.

Hade 7 arbeten och har nu fem kvar, sjukt mycket att göra och ligger efter men jag ska klara det! Peppning tack

Ha det gott vänner!/M

• Monsa

Hallå på er!

Vad gör ni?

Hmm....vet inte vad jag ska säga, inte kan väl jag hålla på hemlisar heller ........någon som är upplagd för gissningslek?

• Monsa

Är i chocktillstånd, kanske dumt att berätta, vet inte men det spelar ju itne mig någon roll

Fattar ingenting, två försök! Med Ronja tog det 10-11 månader och Alfons 8 mån.

• Monsa

Jag fattar ingenting helt ärligt, sen känns det nästan lite förbjudet att vänta tredje. Man vet ju att det blir mer jobb och så ska man på något sätt va tacksam för det man har. Menar inte att vara pessimist, bara lite tankar som man tänker liksom.

Sen tänker man ju på alla på fl som kämpar för att få barn och andra som mist sina genom missfall eller annat.

En tredje tanke är att man blir rädd för att det inte kan gå bra en tredje gång.

Men alltså jag är glad men chockad! Tror knappt att det är sant, var det fel på testet liksom

• Monsa

Ja en trådbebis till

Jag har haft några supertidiga missfall innan och jag förväntade mig en lång väntan innan det skulle bli något så jag fattar verkligen inget.

Men, jag har gått ner rätt mycket i vikt och haft mycket annat att tänka på. Hade som mål att gå ner minst tio kg och ta körkort och sen kunde det bli en bebbe

Hade sån grym ägglossningsvärk dagen efter myset sist och sen har jag inte haft någon mensvärk som jag alltid har innan + att jag kännt lukter lite mer än vanligt.

Ja djup chock alltså, jag har haft blödningar med båda barnen med så det tror jag blir så denna med och man får va försiktig med sex men jag kommer ändå bli lite skakis om jag får en blödning.

Vet inte vilken vecka jag är i, fl.s uträkning är ju så skum! + att jag har längre menscykel nu än innan.

• Monsa

Borde vara 5+1 och så kanske minus några dagar eftersom jag har längre menscykel, vet inte hur man räknar då.

• Monsa

Tack för grattisen förresten, ni ska med skriva nu va, lite många inlägg från mig

Svar på tråden Hey Jude!