Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

ok, tack...Jag holl pa att fa nippran, annu en sak som maste ringa och fixas o forsoka forklara att Jo, vi ar skattskrivna, adressandrade, skickat in alla formular, bla bla bla...Naja, i alla fall har P fatt ett lagligt pass nu efter tusen turer fram och tillbaka mellan advokater, hurvida NYC certifikatet ar giltigt i israel, till konsulatet, till israel, annu fler papper...Ett tag sag det ut som vi kunde fixa dte genom en tripp till NYC ( utan pass och visum som maste fixas i Israel, men vi kommer inte in i Israel utan ett pass), holl pa att fa slaganfall...

Na, nus ka vi shoppa, catch you later och jag lovar att sluta klaga nasta inlagg...

• En helt vanlig mamma

Mmm, sa skont efter att ha sovit lite...Att handla mobler suger musten ur en, men nu har vi bestamt oss for Oford fran svenska hem, valdigt fiiin...

Fajga, later som om ni far en bra kvall, och jag lovar, Du ar inte den enda som ofta tanker pa mat...Jag lever for att kunna ata gott

KidA, han ar go...

• En helt vanlig mamma

Fajga, OXFORD ska det visst vara

• En helt vanlig mamma

Javisst ja, och det ar en soffa...

• En helt vanlig mamma

Var har du karl da?? Min sitter och debaterar i BBC community om politik i varlden, trevlig lordagskvall, huh?

• En helt vanlig mamma

magsjuk!!!!och feber, inget roligt...Spydde hela natten, men nu mar jag lite battre...

Jo, Fajga vi har tva lap tops o sitter ofta brevid varandra, men pa helt olika sidor...Han vill disskutera politik o jag vill prata om livet, gardiner o liknande

• En helt vanlig mamma

vilken lank marcink...Fyy tusan vilken kvinna o vilka asikter!!!

• En helt vanlig mamma

Tack...Jo, det gar over snabbt och jag har nu en bra ursakt for att ligga i soffan medans pavel stadar o packar

• En helt vanlig mamma

Marcink, det ar BBC.com, men han disskuterar pa ryska, han sager dok att det har diskussionsforum pa engelska ocksa...

Avskyr delade skift, fattat inte heller varfor man ska ha det sa...Gar det inte ta upp med chefen o arb. amraterna?

Elims, man far ju valja sina sjuktillfallen med omsorg...

• En helt vanlig mamma

Chaia, later smarrigt med parona

Svar på tråden Hey Jude!