Inlägg från: En helt vanlig mamma |Visa alla inlägg
  • En helt vanlig mamma

Hey Jude!

Mayasmamma...Du har nog ratt i det ja...Man kan planera och vara radd i evighet, men det blir nog bra i slutet...

Joo, Israelerna skall ju ha FEST!! Forra purim frade vi hos Pavels chef och jag var en katt som han bli ganska virrig...Det var tavlingar, dans och hur roligt som helst...Saknar alla vara israelsika kompisar...

Langtar Maya till purim?

• En helt vanlig mamma

Ni har sa ratt!!!

Nu maste jag kla pa mig sa vi hinner med dagens lista pa strunt vi maste gora...

Skot om er tjejer,
    kram o tack for era lugnande ord

• En helt vanlig mamma

Fajga, jag forstar din oro for framtiden, men om ni varkligen tanker kring detta och gar i terapi ska du nog se att ni kommer att valja ratt...Jag tror att alla mer eller mindre hamnar i slentrian o man maste val bara fudera ut hur man kan forhindra attd en kommer for ofta o sitter i for lange...
    Jag haller tummarna for er

Gaaaah, vi har nu kopt bil!! Den vi ville ha blev sald precis nar vi stod och tittade pa den sa vi gick en runda i affaren o hittade en annan. Vi provkorde, blev foralskade och kopte den. Kanske forhastat eftersom vi har eg inte har en aning om vad man bor kolla pa och fraga efter...Jag hoppas vi inte gjorde bort oss... Den ar 2001, har gatt 7500 mil och vi kopte den genom en stor affar, vilket gor att jag kanner mig lite tryggare...

Ni har alla ratt i att man vaxer in i foraldrarollen...Ibland blir jag bara sa manisk om skaer o ting och oroar mig alleles for mkt...

Vad ska ni alla gora idag?

• En helt vanlig mamma

Det blev en BMW ( kot pa deras affar har i Gbg) en 2001 som gatt 7500 mil..% dorrar och morkgron...Den var fin o skon att kora...Men, lite angest har jag allt...

Vi ska stada, laga mat, kolla film och ev. hinna lasa lite kurslitt. Gar en kurs om sprakutv. vilket ar sa intressant...

Vad skont att bara hanga med ex sambon, jag haller som sagt tummarna...
    Var gar ni ikvall da?

• En helt vanlig mamma

Later som om vi alla ska spendera kvallen i soffan, forrutom fajga da...

thaimat, Mmmmm och leftovers kan ju vara ganska gott...
    Vi ska nog ata tortillas, ovanligt nog alskar det o kan aldrig fa nog...vi ska dock se 40 years old virgin ikvall, melodifestivalen faller ej p i tycke o jag ar val inte alltid sa fortjust i det heller...

varskor....*langtar*

• En helt vanlig mamma

Har de inte kommit an?? Jag hade varir sur for att jag blir en bitch nar jag ar hungrig, tyvarr...

jag ser dr phil nu, sjuk morsa pa g...scary...

• En helt vanlig mamma

Jaa, for tusan...Och sjalv ansag hon sig vara normal...my god...

Urkas badurkas, dricker cola o stirrar mig blind pa chipsen, vet att jag kommer att fa sa ont i magen...men, men..sakta men sakert toms skalen, ar det telaptiska meddelande jag overfor till chipsen eller...

• En helt vanlig mamma

Fajga, det kan vara roligt att komma hem halv fem ibland och gratis ar val gott...Det jobbiga blir ju om sondagen och alla sondagens aktiviteter gar at fanders...Hoppas du hade det roligt i alla fall, resten av oss satt pliktroget i sofforna

Boker tov mayasmamma,
    hoppas du fatt sova ordentligt och att sondagen blir bra...Hur gar det med projektet att finna en anstalld? Har du nagra bra kandidater?

Kida och marcink, later somom ni hade det bra. Goda vanner kan fa tabba sig ganska mycket och de ar fortfarande uderbara...

• En helt vanlig mamma

Fajga, jag ar impad av din energi, jag skulle sova bort halva dagen

Chaia, hoppas ni far det bra...ska hon vara utkladd?

• En helt vanlig mamma

Jag ar har...men bara tvart, maste forbereda utv. samtal...Aterkommer...

Hur ar dte idag?

Svar på tråden Hey Jude!