Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

hej tjejer

här har jag blivit grundlurad idag... eller det har jag inte.. men ngt hände iaf..

hade tid hos optikern kl 10. hade inte kollat synen på länge utan beställt linser via nätet osv. men nu var det iaf dax tyckte jag.. hade dock gamla linser i ögonen.
    optikern kollade synen o lyckades inte ställa in styrkan på ena ögat.. visar sig att jag hade skador på hornhinnan som gett mig en svullnad o dimsyn på ena ögat.. så hon KASTADE mina linser o beordrade mig att ha glasögon.. som jag inte ägde några.. så jag kom fr optikern 1495 fattigare o med glasögon som jag inte haft på flera ÅR... *suckar*

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

marcink

sa ju att det skulle bli så här...

• hot fuss

elims

ja de var helt okej faktiskt. men jag är så ovan vid glasögon. o nu har jag gått hela dagen o känt mig full eller ngt.. snurrig o dan..

• hot fuss

chaia

jo hon bokade ny tid om 2 veckor. ska kolla ögonen igen då o se om såren har läkt.

• hot fuss

elims

neh det var rätt snurrigt då.. var precis när jag kom hem jag kan ta en "gladbild" bara för din skull?

• hot fuss

chaia

tack.. tycker själv de är lite snygga. lite popchic sådär.. men det är ovant..

• hot fuss

elims

här sparas ingen lök.. marcin slår in den i plastfolie o sparar den o jag kastar den så fort jag ser den.. jag äter inte sparad lök.. det är hans snåla sinne som vill spara de där örena..

• hot fuss

elims

den stora frågan är.. gör du det då?

• hot fuss

marcink

ja ni uppsalabor är ju så snåla.. eller?

Svar på tråden Hey Jude!