Hey Jude!
Chaia
Är så dålig på London, kan inte komma med några tips tyvärr!
(finns ju golders green iof - ett av de större judiska områdena - men någon vidare attraktion vet jag ju inte om det är direkt... )
Chaia
Är så dålig på London, kan inte komma med några tips tyvärr!
(finns ju golders green iof - ett av de större judiska områdena - men någon vidare attraktion vet jag ju inte om det är direkt... )
nä, det är väl allt som finns i golders green antar jag, tänkte mest om ni ville köpa lite kosherprodukter...
Om den fortfarande går och ni inte har sett den kanske ni annars kan gå och se mama mia?!
Såg "The full monty" när jag var där för några år sedan...den var kul!
Det är bara en sak jag tycker är konstigt med den där länken om arlas bojkott mot Israel...Arla HAR ju till viss del redan bojkottat Israel,sedan flera år tillbaka, för att blidka de muslimska länder de också säljer i. Det är liksom ingen nyhet...
annars håller jag med ovanstående talare
marcink
förmodligen. iof tror jag skadan redan är skedd. de tävlar i idioti iaf enligt mig
äsch strunt i det... hur gick det på bvc idag?! Har han vuxit ordentligt?
var ni verkligen på samma bvc?!
skönt att höra iallafall
kidA
då vet vi vad du gör i natt då när vi andra sover sött...
(skulle iof byta med dig om jag kunde )
Kul Monsa att det gick så bra, grattis!
Hej allihopa!
Gillar verkligen vår ica, har varit och köpt en massa israeliska färskvaror där idag- apelsiner, avokado, färsk koriander och färsk mynta!!
finns inget bättre än te med en färsk nanakvist i, eller hur?!!
Chaia
Tack för idag, det var verkligen jättekul!
En tavla är klar nu...ska fixa den andra efter Lost.
Chaia
japp, nana = mynta
Chaia
Vanligt te med en myntakvist i bara...
Det är vanligt att kunna beställa det på caféer i Israel - "te nana". jättegott!
En annan caféfavorit i Israel är annars varm choklad, för man brukar få den med varm skummad mjölk och riktiga chokladbitar i, huuur gott som helst!