Hey Jude!
Jag måste bara säga att jag har gjort pesachbrownies, jätte goda..... receptet finns i boken judisk mat i svenskskt kök!
Jag måste bara säga att jag har gjort pesachbrownies, jätte goda..... receptet finns i boken judisk mat i svenskskt kök!
chana
interessant sida, hittade en länk med cuisine juive verkar smarrigt!!
www.harissa.com/D_bouffe/recettes.htm
Lägg märke till Malbro Light paketet so mligger mitt bland allt smaskens.
Jo, Elims giraff är kosher
mayasmamma
Jag tycker inte att du ska oroa dig för omskörelse om det blir en pojk. Jag har två små killar, bådas omskörelser har gått jätte bra, dock omskars de här i Israel där utbudet av en mohel är större så man kan välja fritt en som man känner sig trygg med. Lycka till på UL!
omskärelse menar jag ju...... och jo i det svenska samhället börjar omskärelse bli rätt vanligt. På Södersjukhuset har landstinget lagt ut en broschyr om omskärelse, som innehåller info om tex vem man ska vända sig till om man vill få det gjort.
Grattis Monsa!
Ja det måste kännas overkligt, men var det inte du som hade så fullt upp och en man som är tvungen att jobba hur mycket som helst, kanske detta är ett tecken på att ni båda ska varva ner och att det är famlijen som kommer i första hand och inte karriär!
men mayas mamma, nu är det ju euroleague, Israels maccabi har ju möjlighet att bli Europamästare i basket, så det är de bra på........ men men dennna eviga sport
jag har redan fått min bebis, skönt att ha det bakom sig, han kom den 5 mars. Dock ser jag fortfarande gravid ut,he h eh e förra graviditeten försvann extrakilona fort, men inte denna gång. Hur mår du denna graviditet, inget illamående??
Jag har två pojkar, stora heter Adam och lilla heter Noy, vet ni vad ni ska få och harni funderat på namn?