Inlägg från: Anonym (Huvva...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huvva...)

vad är ditt bmi?

23 vilket är för mycket på mig! Saknar muskler och allt dallrar och hänger,men med mina sjukdomar och funktionshinder går det inte träna tyvärr... Skulle må bättre på alla sätt och vis med lägre vikt,men står absolut inte ut med att vara hungrig. Jag blir ilsk,yr,darrar,kan inte tänka om jag går hungrig.

• Anonym (Huvva...)
    La Lola skrev 2014-03-01 18:45:37 följande:
    Varför skulle du behöva vara hungrig?

Har testat dra ner på maten,men blir så infernaliskt hungrig! Född hungrig,ätit mycket mer än alla andra runt mig sen jag var bebis,varit smal ändå-tills dessa sjukdomar slog till. Vette fåglarna hur jag är funtad,jag blir så illamående och rent av sjuk av hunger så jag misstänker nåt är fel... Måste ständigt tänka på vad jag äter,går upp hur lätt som helst.
  • Anonym (Huvva...)

Apropå högt BMI såg jag ett tv-program höromdagen med en kvinna som hade BMI 100!! Förvånad  Hon vägde en bra bit över 200 så det är fullt möjligt. Dock inte länge,man blir liksom inte 90 år med sånt BMI... Hon op.ade sig och gick ner otroliga 50 kg på 2 månader!!

• Anonym (Huvva...)
    La Lola skrev 2014-03-01 18:51:18 följande:
    Jamen, ät sånt som håller dig mätt längre då.

Försöker,men vill ju egentligen gå ner och då gäller riktig hunger...  Gick ner nåt kilo den veckan jag hade extrem magkatarr och åt runt 6-700 kalorier per dag. Så kan jag bara inte leva!
Svar på tråden vad är ditt bmi?