• lima69

Någon som har erfarenhet av immunproblem?

Heej..
    Ja, så hamnade jag här också.. har nu läst en hel del bl.a på fertilitetsguiden om felsök nu när man försökt ett antal gånger att bli gravid på egen hand men ej lyckats. Det har varit en del missfall samt ett utomkveds, så nu överväger vi, jag och maken en äggdonation.
    Drabbades också i höstas av en  stroke, två mindre proppar i vänster hjärnhalva som jag nu medicineras för.Känns ändå okej i dagsläget och har nu börjat arbetsträna..
    Åter till problemet med varför jag funderar på immunologiska problem.. det finns inget svar på varför jag just drabbades av stroke då ingen annan i familjen eller närsläktad har haft detta! lider av en del småfel som psoriasis och lite vajsing på sköldkörteln, dock inte mycket, men sen vet man ju aldrig resten. Skall naturligtvis ta tester/prover och funderar på vad som skall tas?. Det är nämligen svårflörtat att få läkare att ta alla dessa prover som bl.a nämns i fertilitetsguiden när det kommer till immunproblem.Läste även att det var prover som normalt inte tas i Sverige och att man då måste vända sig till ett immunoligicenter utomlands för att ta dessa tester, stämmer det? Har nu på morgonen ringt min läkare på medicin för att höra om det kanske är så att jag lider av nån form av immunologisk problematik, antar att det blir ett möte för vidare diskussion. Har någon annan ute i vårt avlånga land varit med om nått liknande?

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av immunproblem?