snorklan: Men åh vad dumt, det önskar jag att jag också fått göra! Ta blodprov för att kolla om jag haft ÄL alltså. Kan man kräva det vid nästa cykel tror du, eller är det bara så att vissa kliniker gör det och andra inte? Jag minns att jag frågade en gång hur stor chans det var att sprutan faktiskt får ägget att lossa. Då sa läkaren att det är jättesällan de inte gör det efter Ovitrelle. Men det verkar ju lite annorlunda när man läser på FL och så. Vet du om det finns någon speciell anledning till att det inte funkade för dig den här gången? Har det hänt dig förut?
attlangta01: Jo, det finns ju fortfarande en chans att jag är gravid. Det är just därför jag inte vågat testa; jag är så rädd att det ska visa negativt. Jag vet att många testar typ varje dag och jämför streck och sånt där, men jag skulle aldrig klara det. Jag hetsar upp mig alldeles för mycket och är så rädd för vad jag ska se. När jag blev gravid sist filmade jag faktiskt när jag skulle gå in i badrummet och titta på testet. Jag blev verkligen chockad men försökte typ hålla lugnet, eftersom jag filmade. xD Jag gör en daglig videoblogg på YouTube, så om nån vill se min reaktion och/eller när jag pratar om mina fertilitetsproblem, kan ni titta här (det är ca 4 minuter in i videon):
:P
Tjockisbullen2012: Hoppas kalaset blev lyckat! :)