• Eris

Druvbörd, tumör????

Läste en artikel på internet om DRUVBÖRD, en slags vätskefylld blåsa, tumör som sätter sig på livmodern i ungefär vindruvas storlek.
    Detta kan vara en orsak till missed abortion som jag har fått 2 ggr.
    Läkaren på skrev att detta inte ska ge nga speciella komplikationer för framtiden, finns det ngn som har haft det eller hört talas om det som vet lite mer om det??
    Vad gör man åt saken, operation, medicineras????

• Svar på tråden Druvbörd, tumör????
  • Eris

ok, men vart i livmodern växer det?? växer det i eller utanför livmodern?? Gör det ont, känns det på ngt sätt att ha det?? Skulle dem ha sätt när dem gjorde skrapningen om jag hade det??
    När jag gjorde en skrapning så gjorde inte dem en undersökning på resterna, läkaren sa att det inte görs nu för tiden för att det oftast inte syns ngt, utan det är föräldrarna man måste ta tester på!!!!
    Jag hoppas att allt går bra för er o hoppas att du slipper få druvbörd igen!!!!
    Lycka till, krramar....

• Eris

Dem kollade inte hcg värdet va djag vet, dem sa iaf inget om det!!!! Villket sjukhus går du till??? Jag går till danderyd i stockholm....
    Jag ska nog ringa o snacka med min barnmorska o höra med henne....
    Jag mådde inte så illa under min sista grav, nästan inget alls, men man vet ju aldrig o sen tror man ju alltid det värsta med allting.
    Tack för dina svar, det uppskattar jag,....

Svar på tråden Druvbörd, tumör????