• tirali

Ont i Svanskotan efter FL

Hejsan!

Är det någon fler än jag som har ont i svanskotan efter förlossningen?
    För mig har det gått 6 månader sen FL och har börjat få ganska ont i svanskotan.
    Har haft endel problem med den tidigare från ett fall då jag var liten, så de kan vara en bidragande orsak till värk nu. Vad har ni gjort som haft ont? 

• Svar på tråden Ont i Svanskotan efter FL
  • Themis

Min svanskota fick en knäck under förlossningen pga stort barn, så jag fick sitta på en sån där ringformad kudde i några veckor, men det läkte efter hand.

Har du skadat den tidigare kan det ju ha hänt nåt nu igen och jag hade absolut sökt läkare för det.

Om jag hade mer pengar skulle det inte vara ett problem att jag är så lat. /Themis
  • tirali
    Themis skrev 2014-02-17 22:27:01 följande:
    Min svanskota fick en knäck under förlossningen pga stort barn, så jag fick sitta på en sån där ringformad kudde i några veckor, men det läkte efter hand.

Har du skadat den tidigare kan det ju ha hänt nåt nu igen och jag hade absolut sökt läkare för det.
    Ja man kanske borde kolla upp det ifall det hänt nåt efter. Har kunnat sitta ordentligt men nu såhär efterhand har det börja göra ont! :(
  • Onormalin160

Jag! Fick barn för 1 1/2 år sedan, och har ont i svanskotan i perioder. Började under graviditeten och har sedan pågått i omgångar. Nu senast galet ont efter en 7 timmars flygresa. :-/ Har inte sökt någon vård, däremot funderar jag på det.

Svar på tråden Ont i Svanskotan efter FL