Gravida 30+ som kämpat & längtat länge efter plus
Smyger in här till er från start-tråden. Blev ett fint plus i förrgår efter 1års kämpande!! Hoppas bara nu att allt går bra.
Smyger in här till er från start-tråden. Blev ett fint plus i förrgår efter 1års kämpande!! Hoppas bara nu att allt går bra.
Tack ska ni ha! fick för inskrivning nästa vecka.
Tack baktakt! Jag blir 33 i år och det blir mitt 3e barn och sambons 1a barn, så känns väldigt spännande! Mina stora är 7 & 9 år, så längesen man gick igenom detta. Undrar lite hur kroppen ska orka det nu när man är lite äldre. Bor i vackra västSverige.
Fick reda på i början av året att jag har både PCO och hypotyreos, så kommer bli lite extrakoller och blodprover för mig, får hoppas allt går väl.
baktakt>> så skönt att det gick bra för henne och bebisen, är ju såklart lite orolig, men dem har precis dubblat min dos, och får ta nya prover var 4e vecka nu under graviditeten.
Anceka>> Så skönt din tjej mår bra, och att du förhoppningvis kan känna dig piggare snart. Har själv haft problem med det med mina tidigare.
miap01>> Har du något problem med hjärtat själv eller är det den lille? Har inte läst allt ni skrivit. Men hoppas du iallafall får veta när snittet ska ske.
Iallafall så ringde min gynekolog nyss. Hon gratulerade mig och sa att jag som längst kan ha kommit till v.8. Jag frågade om möjlighet till VUL. Hon sa att det är fullbokat till Augusti, men jag har ju luncher...hmm kan du imorgon vid 9? Då har jag egentligen rast, men detta går ju fort. Gissa att jag sa ja!! Såå snällt av henne, hoppas nu allt ser normalt ut, håll tummarna för mig tjejer!!
Det gick bra vid vul. Vi fick se ett litet hjärta slå, helt fantastiskt! är idag v.6+3
Tack ska ni ha! Så skönt få det bekräftat. Anceka>> ja vi hade verkligen gett upp hoppet om att lyckas själva, så svårt att förstå fortfarande.
Mina symtom försvann för några dagar sedan, min instinkt stämde och idag på gyn fick vi konstaterat att det är ett ma. är så otroligt ledsen, att efter lyckas efter så lång tid, och så händer detta.
Tack ska ni ha, vi deppar ihop här hemma, tur det är helg så man inte behöver gå till jobbet.