Baktakt skrev 2014-02-18 10:59:40 följande:
Grattis Anecka! Var det ett daterings-UL, eller hur kom det sig att ni fick kika redan? Mia: ska ni också kika? Håller tummar
Mår lite diffust illa, men smaken och luktsinnet är som vanligt (ännu). Magen är svullen och det är inte helt skönt att sitta ner med knäppta byxor. Får kolla vad jag sparade från förra gången. Tacksam över att jag kommer att vara gravid vid samma tid på året den här gången, med tanke på hur stor skillnad det var på rumpmåttet mellan början och slutet sist. Då gick jag upp 17 kg... Inskrivningen är bokad till v 8
Jag gick upp nånstans mellan 18-20 kg förra gången. Hoppas på mindre den här gången men är så himla hungrig trots illamåendet, förra gången kunde jag knappt äta men den här gången vräker jag i mig känns det som. Har redan gått upp något kilo, så vi får se var det slutar.
Nej, vi gjorde faktiskt ett privat ultraljud. Allt har ju känts ok men jag har så många vänner som varit med om saker och jag har nojat mycket mer den här gången. Vi kommer också berätta lite tidigare för våra föräldrar och då känns det bra att ha sett något där inne. Efter lunch ska jag på inskrivning på MVC. :)