Inlägg från: mammasusan |Visa alla inlägg
  • mammasusan

Gravid igen!

Hej!

Jag har en ryggsäck med 18 tidiga mf & läkarna hittar inga fel. Nu plussade jag än en gång den 13/2 dagen före bim & jag testade på em urin. Jag har aldrig fått ett så fint & tydligt streck, så jag hoppas det går bra. Det känns annorlunda i kroppen den här gången. Men jag undrar vad det kan vara då det drar/trycker i underlivet/blygläpparna emellanåt oftast då jag går, det är obehagligt men gör inte ont? Jag är i v.4+4 enligt kalendern nu. Jag har en envis förkylning med hosta & halsont då & då sedan 1,5v bakåt, det kan väl inte påverka pyret i magen?

• Svar på tråden Gravid igen!
  • mammasusan

Hoppas få svar på mina funderingar. Upptäckte nyss att det känns mer i underlivet om jag reser mig hastigt, det gör ont en stund sedan mattas det av & försvinner.

• mammasusan

Hej igen! Är nu i v. 5+3 varje kväll tar jag en progesteron vagitorie efter läkares inrådan, nu idag svider det på blygdläpparna, kan det vara för progesteron vagitorierna? Det kliar inte, kan det vara svamp ändå? Om det skulle vara svamp kan det vara farligt för pyret då? Ska försöka få tag på en bm på måndag & boka in ett vul.

• mammasusan

Tack för ditt snabba svar, då bör jag inte oroa mig för detta då . Antar att min oro inte heller kan påverka? För varje dag som går blir jag bara tröttare & brösten blir ömmare , inget illamående alls dock, hoppas på att det kommer.

• mammasusan

Vill uppdatera, gjorde vul idag fick för första gången se ett litetlitet pyre med tickande hjärta 6+3 fick dock inga bra bilder för jag andades för mkt ....

• mammasusan

Vill bara berätta att jag nu kommit till V.35 allt fortlöper normalt enligt vår bm! Känns helt galet efter alla våra mf.

A 27/6-06, V 26/4-09, Lillebror Bf 23/10-14
Svar på tråden Gravid igen!