Inlägg från: Anonym (backa?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (backa?)

Har han nån chans till att få vara med sitt barn?

Anonym (Jag) skrev 2014-02-17 20:00:14 följande:
    Men det finns fortfarande en chans att han ska kunna få träffat sitt barn mer alltså?

Jag försöker att få pappan att orka kämpa vidare och få lite annat perspektiv på det hela, inte bara negativa vibbar från alla håll utan att det faktiskt finns ett barn som saknar sin pappa väldigt mycket.. Lika mycket som han saknar hen.
    Sorry men om det är du som är den drivande kraften så skulle jag råda dig att backa. Tyvärr är det så att det finns pappor som kämpar men sen "släpper" när den "nya" försvinner, alternativt tar avstånd från barnen om det dyker upp en ny svarsjuk partner. För barnet vore det sorgligt om han "lägger ner igen" om du försvinner. Detta är och ska bara vara hans kamp.
  • Anonym (backa?)
    Anonym (Jag) skrev 2014-03-03 16:12:58 följande:
    Ursäkta, men vad är det för en kommentar?!

Min kommentar började - "Sorry men OM det är du som är den DRIVANDE kraften så skulle jag råda dig att backa."

Kommentaren kommer av att jag vet fall där det varit så att man fått ena sidan av saken och engagerat sig bara för att finns att man just bara fått ena sidan av saken. Men om det är PAPPAN som är drivande och du bara stöttar honom i HANS kamp för att barnet ska få träffa sin pappa regelbundet så önskar jag naturligtvis barnet lycka till.
  • Anonym (backa?)
    Anonym (Jag) skrev 2014-03-05 14:55:24 följande:
    Lustigt att diskussioner när det gäller pappor alltid spårar ur.. Händer väldigt sällan för mammor..
    Det kan röra sig om selektiv perception.
Svar på tråden Har han nån chans till att få vara med sitt barn?