Sova över hos pojkvännen?
Jag är en tjej på 14 år och jag har en pojkvän som är 15 år just nu. Och jag skulle behöva lite åsikter om en sak som jag inte riktigt förstår mig på. Det är så att jag har en pojkvän som då är 15 år gammal. Vi har varit tillsammans i en månad och det har inte förekommit några bråk eller någonting alls. Jag är lyckligast i världen just nu.
Jag och min mamma har diskuterat lite kring om jag skulle få sova hos min pojkvän. Det verkar vara okej för hans föräldrar. Och jag och min pojkvän har inte haft sex innan (verkar som att det tydligen är så viktigt inom dessa trådar hehe.) Men jag är inte oskuld och det vet min mamma om.
Men min mamma tycker att jag är för ung för att sova hos min pojkvän. Jag har förklarat för henne att hon kan få prata med hans föräldrar och att dem kan se till att komma in så ofta som möjligt och kolla så att ingenting händer men mamma är ändå emot det. Jag menar, jag har inga tankar på att ligga med honom just nu, och ingen av oss inser att det är viktigt. Vi vill bara kunna känna den tryggheten och kunna mysa en hel natt.
Så därför vill jag veta vad ni tycker,
Är det okej att i min situation sova över hos min pojkvän?